Gå til innhold

Hadde du blitt støtt?;)

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Jeg var og jobbet litt i sted, og kom i hyggelig (butikk) snakk med en kunde, en eldre/middelaldrende mann..

Tonen var blid og jeg fant varer han skulle se på, og alt er greit..

SÅ, når han skal gå serverer han meg en særdeles grov blondinnevits..! Jeg er ultrablond..;)

(Hva som er forskjellen på en blondinne og en engelsk sportsbil..? sportsbilen kan virke litt trang når du ska innin`..:-o)

Jeg kunne jo ikke annet enn å le..Men var ikke det litt dristig?! Jeg kunne jo fint vært en hissig rødstrømpe..?Eller hverdagslig slett og humørløs?

Slikt er vel ikke helt kosher egentlig? Tør du å servere denslags til folk du ikke kjenner i det hele tatt?

Og hadde du blitt fornærmet eller støtt om noen hadde sagt noe sånt til deg?

Jeg mener han hadde litt flaks med at jeg faktisk er relativt rund i kanten og vrien å fornærme med denslags..(jeg tror ikke han egentlig mente å fornærme meg heller, tror han prøvde å genuint være festelig..)

Jeg måtte humre ganske lenge etter at han hadde gått ut..(the nerve!) men det sto et par damer der inne og gapte!

Han virket ellers helt i vater.

Går det an å vitse grovt med damen i kassen?

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Nei, der hadde jeg rygget. Pinlig.

Ja..Jeg ble litt flau på hans vegne..OG jeg fikk litt bakoversveis..Men jeg kunne jo ikke annet enn å le..

Men han kunne da visselig møtt en annen og hissigere reaksjon, ikke sant?

Hvis han ikke venner seg av med slikt er det jo mulig han får seg en lusing en dag?

Ble litt paff..!

Skrevet

Ja..Jeg ble litt flau på hans vegne..OG jeg fikk litt bakoversveis..Men jeg kunne jo ikke annet enn å le..

Hvis han ikke venner seg av med slikt er det jo mulig han får seg en lusing en dag?

Ble litt paff..!

Nå var jeg ikke der, men jeg fikk umiddelbart ekkel-gris-assosiasjon.

Gjest LucySky
Skrevet

Ble litt paff..!

Jeg ville blitt dritforbanna. Jeg tror jeg hadde sagt det, også.

Særlig fordi det ikke er en "tulle-blondinevits" men en typisk nedsettende, ekkel greie det med å være "vid der nede", som mora mi pleide å si. Før i tida var det fullt av sånne vitser, som skulle få kvinenr til å føle seg mindreverdige, og redde for ikke å være "trange nok".

Akkurat som vitsene om at kvinner luktet "der nede". Som om ikke menn lukter like fiskete om de ikke vasker seg!

Men som ungjenter trodde vi på det, og ble pinlig berørte, men lot som vi lo veldig, når guttene kom med sånne vitser.

Jo, jeg blir skikkelig forbanna! Bare jeg tenker på det!

laguna1365380434
Skrevet

Nå var jeg ikke der, men jeg fikk umiddelbart ekkel-gris-assosiasjon.

Ja, men han virket jo helt i vater ellers..Han sendte grådig miksa signaler, for å si det mildt.

Kanskje jeg skulle klint te`n..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg ville blitt dritforbanna. Jeg tror jeg hadde sagt det, også.

Særlig fordi det ikke er en "tulle-blondinevits" men en typisk nedsettende, ekkel greie det med å være "vid der nede", som mora mi pleide å si. Før i tida var det fullt av sånne vitser, som skulle få kvinenr til å føle seg mindreverdige, og redde for ikke å være "trange nok".

Akkurat som vitsene om at kvinner luktet "der nede". Som om ikke menn lukter like fiskete om de ikke vasker seg!

Men som ungjenter trodde vi på det, og ble pinlig berørte, men lot som vi lo veldig, når guttene kom med sånne vitser.

Jo, jeg blir skikkelig forbanna! Bare jeg tenker på det!

Ja, jeg synes også det var en grådig vits..Ikke var den morsom..Bare flau..Men ellers virket fyren helt stødig og grei..

Hva i all verden ønsket han egentlig å fortelle meg ved å si noe slikt?!

Kanskje skulle dratt ten allikevel..;-)

Skrevet

Jeg hadde ikke blitt fornærmet. Hadde bare tatt det som et dumt forsøk på å være morsom.

Skrevet

Ja, men han virket jo helt i vater ellers..Han sendte grådig miksa signaler, for å si det mildt.

Kanskje jeg skulle klint te`n..;-)

Nei.

Det beste er å lage en diskré spyfakte (du vet, munnen litt daft og småvrengt åpen og en finger opptil). Men ikke for diskré, han skal jo rekke å se det.

;-)

Skrevet

Vitse er greit, vitse grovt kan også være greit, men når det blir såpass "relevant" siden du selv er blond, så har han tråkka over streken, syns jeg..

Gammal gris. :-P

laguna1365380434
Skrevet

Nei.

Det beste er å lage en diskré spyfakte (du vet, munnen litt daft og småvrengt åpen og en finger opptil). Men ikke for diskré, han skal jo rekke å se det.

;-)

*notere seg bak øret til neste gang*

Skrevet

*notere seg bak øret til neste gang*

*nikker*

laguna1365380434
Skrevet

Jeg hadde ikke blitt fornærmet. Hadde bare tatt det som et dumt forsøk på å være morsom.

Ja det gjorde jeg også..Men han kunne nå fort ha støtt på noen av mere hårsårt kaliber?

Jeg synes han var temmelig overaskende og drøy, tatt i betraktning av at han ikke kjenner meg i det hele tatt(første gang jeg har sett ham), vitsen var flau og grov, og at jeg var på jobb og ikke på bar..

Må definitivt være en risikoaktivitet..;)

laguna1365380434
Skrevet

Vitse er greit, vitse grovt kan også være greit, men når det blir såpass "relevant" siden du selv er blond, så har han tråkka over streken, syns jeg..

Gammal gris. :-P

Jeg synes den var relativt mye på (over) kanten..

Vitsen var flau og han kjenner meg overhodet ikke.

Jeg mener mannen bedriver risikoaktiviteter på høyt nivå, om han har for vane å servere denslags til alle han handler med..;-)

Han kunne jo fort fått vinge?

Skrevet

Den var LANGT over streken! Og det uansett hvor rund i kantene dama bak disken måtte være.

laguna1365380434
Skrevet

Den var LANGT over streken! Og det uansett hvor rund i kantene dama bak disken måtte være.

Ja den var jaggu meg drøy, ikke sant?

Jeg fikk litt bakoversveis..Men lo gjorde jeg nå da..Men det var vanskelig å gjøre noe annet..Jeg ble nemlig litt forlegen..Og ikke så lite flau på hans vegne..

Skrevet

Det kan jo hende at han var så god menneskekjenner at han anså det som sannsynlig at du ikke ville bli støtt :-)

"..................................."

Skrevet

Jeg synes den var relativt mye på (over) kanten..

Vitsen var flau og han kjenner meg overhodet ikke.

Jeg mener mannen bedriver risikoaktiviteter på høyt nivå, om han har for vane å servere denslags til alle han handler med..;-)

Han kunne jo fort fått vinge?

Håper noen klarer å summe seg og lappe til ham en dag. Man blir rimelig perpleks når man står midt oppi situasjonen.. :-)

Skrevet

Støtt? Man går vel fan ikke rundt og blir støtt og fornærmet av at folk man påtreffer på sin vei, serverer slikt rør.

Det er et skuldertrekk, og det er det hele.

laguna1365380434
Skrevet

Det kan jo hende at han var så god menneskekjenner at han anså det som sannsynlig at du ikke ville bli støtt :-)

"..................................."

Jammen det var ikke akkurat som om at han gjorde inntrykk på meg heller..!;) (og var han slik en dreven menneskekjenner burde han vel skjønne det og?)

Jeg synes han var flau&teit..(vitsen var forferdelig umorsom i kombinasjon med å være grov og dum..Det er alltid litt ugh uansett det..), og jeg ble relativt forlegen, selvom jeg tok det pent..

Jeg synes han var meeget på kanten og spår nifse reaksjoner fra andre om dette er noe han legger seg til..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...