Gå til innhold

Hadde du blitt støtt?;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja den var jaggu meg drøy, ikke sant?

Jeg fikk litt bakoversveis..Men lo gjorde jeg nå da..Men det var vanskelig å gjøre noe annet..Jeg ble nemlig litt forlegen..Og ikke så lite flau på hans vegne..

:-)

Ja, du taklet det jo helt fint! Ikke noe å si på det! :-)

Men den var temmelig drøy, ja!

laguna1365380434
Skrevet

Støtt? Man går vel fan ikke rundt og blir støtt og fornærmet av at folk man påtreffer på sin vei, serverer slikt rør.

Det er et skuldertrekk, og det er det hele.

Jeg regner med at noen faktisk kunne blitt støtt av den der..

Jeg ble bare litt forlegen, siden mannen sto og var så plump..

Men det er da ikke vanlig å fortelle kassapersonalet grove vitser?

Jeg har vært ute en vinternatt før jeg altså, men han der lagde faktisk litt bakoversveis på meg..;)

Skrevet

Jeg regner med at noen faktisk kunne blitt støtt av den der..

Jeg ble bare litt forlegen, siden mannen sto og var så plump..

Men det er da ikke vanlig å fortelle kassapersonalet grove vitser?

Jeg har vært ute en vinternatt før jeg altså, men han der lagde faktisk litt bakoversveis på meg..;)

Spørsmålet er ikke hva man mener lom vitsen isolert sett og fortalt i en annen setting.

Jeg tåler VELDIG grove vitser jeg, men adskillig mildere vitser enn den han fortalte er "for mye" i en slik setting.

Uten tvil!

laguna1365380434
Skrevet

Spørsmålet er ikke hva man mener lom vitsen isolert sett og fortalt i en annen setting.

Jeg tåler VELDIG grove vitser jeg, men adskillig mildere vitser enn den han fortalte er "for mye" i en slik setting.

Uten tvil!

Takk..Du forstår hva jeg mener:-)

Det var en usedvanlig rar ting å gjøre situasjonen tatt i betraktning..Men det hjalp ikke akkurat at vitsen var såpass grov og plump som den var..

Skrevet

Jeg hadde sikkert ledd litt høflig der og da. Etterpå ville jeg stått og ergret meg over alle de syrlige kommentarene jeg kom på at jeg burde svart - sånn ca fem minutter etter at mannen var gått...

Jeg syns sånne kommentarer er sleske og ekle, jeg. Men jeg er altfor veloppdragen, dessverre.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg hadde sikkert ledd litt høflig der og da. Etterpå ville jeg stått og ergret meg over alle de syrlige kommentarene jeg kom på at jeg burde svart - sånn ca fem minutter etter at mannen var gått...

Jeg syns sånne kommentarer er sleske og ekle, jeg. Men jeg er altfor veloppdragen, dessverre.

Jeg kom ikke på noe annet enn å le litt fårete jeg heller..Det satt`n på plass, tenker jeg..!;-)

Pokker og! Det hadde vært greit å ha evnen til til å svare for seg noen ganger...

Jeg kommmer også gjerne på kjappe svar, og hva jeg skulle ha sagt leeenge etter på..Så får typen eller katten høre dem i stedet..Frustrerende.

Skrevet

En særdeles lite smakfull vits! Han måtte ha bra lyst til å gjøre inntrykk når han serverer noe slikt. Jeg ville reagert som deg, et litt stiv og forlegen latter på hans vegne. Forbaskede oppdragelse. Jeg skulle gjerne visst hvordan man satte slike på plass med en uangripelig kommentar og et smil.

laguna1365380434
Skrevet

En særdeles lite smakfull vits! Han måtte ha bra lyst til å gjøre inntrykk når han serverer noe slikt. Jeg ville reagert som deg, et litt stiv og forlegen latter på hans vegne. Forbaskede oppdragelse. Jeg skulle gjerne visst hvordan man satte slike på plass med en uangripelig kommentar og et smil.

Hvis du finner ut hvordan er jeg lærevillig&takknemmelig!;-)

Gjest kroppogsjel
Skrevet

han var vel utstyrt med litt korte sosiale antenner og følte seg vel på trygg grunn på at du taklet det. hvsi ikke ville han vel ha fått så øra flagra. Syns ikke det var en passende vits til en du ikke kjenner, men den var _litt_ morsom da. Synd du ikke hadde et kjapt svar som tok luven av ham der og da....

jaja.

laguna1365380434
Skrevet

han var vel utstyrt med litt korte sosiale antenner og følte seg vel på trygg grunn på at du taklet det. hvsi ikke ville han vel ha fått så øra flagra. Syns ikke det var en passende vits til en du ikke kjenner, men den var _litt_ morsom da. Synd du ikke hadde et kjapt svar som tok luven av ham der og da....

jaja.

Han hadde nok litt dårlige antenner ja..

Eller det har slått meg i ettertid her nå at han kanskje hadde noe touretteslignende?

Han virket nemlig så dannet ellers..Ikke helt typen, han sendte VELDIG rare&blanda inntrykk..;)

Mrs. Wallace
Skrevet

Uten tvil!

Jeg er helt enig!

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg ville blitt dritforbanna. Jeg tror jeg hadde sagt det, også.

Særlig fordi det ikke er en "tulle-blondinevits" men en typisk nedsettende, ekkel greie det med å være "vid der nede", som mora mi pleide å si. Før i tida var det fullt av sånne vitser, som skulle få kvinenr til å føle seg mindreverdige, og redde for ikke å være "trange nok".

Akkurat som vitsene om at kvinner luktet "der nede". Som om ikke menn lukter like fiskete om de ikke vasker seg!

Men som ungjenter trodde vi på det, og ble pinlig berørte, men lot som vi lo veldig, når guttene kom med sånne vitser.

Jo, jeg blir skikkelig forbanna! Bare jeg tenker på det!

Æh, det er jo utrolig lett å parere når en mann snakker om vide damer, da. Det er jo bare å sporenstreks antyde at det heller er utstyret hans som er for lite - og vips!

Skrevet

Æh, det er jo utrolig lett å parere når en mann snakker om vide damer, da. Det er jo bare å sporenstreks antyde at det heller er utstyret hans som er for lite - og vips!

Hi hi!

Og ettersom sportsbilen var trang, må jo det bety at mannen var tjukk!

Tjukk mann med særdeles liten tiss, med andre ord! *S*

Mrs. Wallace
Skrevet

Hi hi!

Og ettersom sportsbilen var trang, må jo det bety at mannen var tjukk!

Tjukk mann med særdeles liten tiss, med andre ord! *S*

Legg på manglende sosial intelligens, så får du et skikkelig kinderegg av en kar!

*nammenam*

Skrevet

Den hadde ikke jeg turt å tatt ovenfor noen som jeg ikke kjente.

Men jeg hadde heller ikke blitt støtt om noen sa noe lignende til meg.

skorpionfisken
Skrevet

Han så deg vel ann og mente at du tålte såpass.

Men hvorfor man plutselig finner på å servere en vits, uansett vits, omså den med tomatene over veien, midt på dagen til en ansatt i en butikk, uansett hvor hyggelig den ansatte er, det er meg en gåte.

Vær og vind ja, og det som står på forsida i avisene, men en vits?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Når slikt skjer tenker jeg alltid at man skal jo oppleve så mangt etterfulgt av et lite indre spørsmål til meg selv om hvorfor akkurat jeg stadig opplever slikt. På butikken, i kiosken, på bussen - you name it. For det gjør jeg nemlig. At jeg virker spesielt åpen eller lite sjokkerbar tror jeg faktisk ikke. Men støtt blir jeg ikke, heller litt flirfull over at folk så til de grader har lagt antennene sine hjemme.

Skrevet

Jammen det var ikke akkurat som om at han gjorde inntrykk på meg heller..!;) (og var han slik en dreven menneskekjenner burde han vel skjønne det og?)

Jeg synes han var flau&teit..(vitsen var forferdelig umorsom i kombinasjon med å være grov og dum..Det er alltid litt ugh uansett det..), og jeg ble relativt forlegen, selvom jeg tok det pent..

Jeg synes han var meeget på kanten og spår nifse reaksjoner fra andre om dette er noe han legger seg til..

Det var bare en tanke :-)

"................................."

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke tratt den vitsen...

Men jeg hadde heller ikke blitt fornærmet av den (nå er ikke jeg blond, men likevel).

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke tratt den vitsen...

Men jeg hadde heller ikke blitt fornærmet av den (nå er ikke jeg blond, men likevel).

... det heter vel fortsatt Dratt en vits...

Litt trøtt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...