Gå til innhold

Tro det eller ei!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter noen lange dager, uker og måneder har jeg klart å komme meg gjennom den verste abstinensen etter DOL!! :D Nå kan jeg faktisk gå mange dager i strekk uten å kjenne kribblingen i fingertuppene.....!!

Hehe...... tenkte bare jeg skulle slenge inn et par ord å hilse til ALLE her inne! PC`en min har "dævva" som M.Angelica skrev så fint i en tråd for noen dager siden..... MEN når jeg vinner hele potten i Lotto nå på lørdag, skal en ny PC hentes hjem!!!

:))

Skrevet

Så hyggelig å se livstegn fra deg, Tottlå!

Håper virkelig det ikke går lang tid før du får deg en ny "Doffen"!

Kos deg så lenge, men ikke FOR mye slik at du blåser i hele dol og MSN!

:o)

Klem fra

Skrevet

Så det er faktisk mulig, altså. Å komme over abstinensene ;)

hehe lykke til med lottotipping - håper du vinner noe, da :-p

Snakkes,

hare1365380455
Skrevet

Det var da flott at du klarer deg uten pc'en....:) Ha en fin helg! Snakkes lørdag?

Gjest tjohooo
Skrevet

Tenkte faktisk på det i går ja, at det var lenge siden jeg hadde sett navnet ditt her inne. Fint du lever, da :)

Skrevet

Så hyggelig å se livstegn fra deg, Tottlå!

Håper virkelig det ikke går lang tid før du får deg en ny "Doffen"!

Kos deg så lenge, men ikke FOR mye slik at du blåser i hele dol og MSN!

:o)

Klem fra

Uff det er fælt å si det, Gyda..... men nå har det kommet så langt at jeg i grunnen gir pittelitt blaffen i MSN og DOL!! :D MEN ikke helt!

Skrevet

Uff det er fælt å si det, Gyda..... men nå har det kommet så langt at jeg i grunnen gir pittelitt blaffen i MSN og DOL!! :D MEN ikke helt!

*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...