Tottlå Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Etter noen lange dager, uker og måneder har jeg klart å komme meg gjennom den verste abstinensen etter DOL!! Nå kan jeg faktisk gå mange dager i strekk uten å kjenne kribblingen i fingertuppene.....!! Hehe...... tenkte bare jeg skulle slenge inn et par ord å hilse til ALLE her inne! PC`en min har "dævva" som M.Angelica skrev så fint i en tråd for noen dager siden..... MEN når jeg vinner hele potten i Lotto nå på lørdag, skal en ny PC hentes hjem!!! ) 0 Siter
Gyda Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Så hyggelig å se livstegn fra deg, Tottlå! Håper virkelig det ikke går lang tid før du får deg en ny "Doffen"! Kos deg så lenge, men ikke FOR mye slik at du blåser i hele dol og MSN! ) Klem fra 0 Siter
amber sun Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Så det er faktisk mulig, altså. Å komme over abstinensene hehe lykke til med lottotipping - håper du vinner noe, da :-p Snakkes, 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Det var da flott at du klarer deg uten pc'en.... Ha en fin helg! Snakkes lørdag? 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Tenkte faktisk på det i går ja, at det var lenge siden jeg hadde sett navnet ditt her inne. Fint du lever, da 0 Siter
Tottlå Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Skrevet 27. mai 2005 Så hyggelig å se livstegn fra deg, Tottlå! Håper virkelig det ikke går lang tid før du får deg en ny "Doffen"! Kos deg så lenge, men ikke FOR mye slik at du blåser i hele dol og MSN! ) Klem fra Uff det er fælt å si det, Gyda..... men nå har det kommet så langt at jeg i grunnen gir pittelitt blaffen i MSN og DOL!! MEN ikke helt! 0 Siter
Gyda Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Uff det er fælt å si det, Gyda..... men nå har det kommet så langt at jeg i grunnen gir pittelitt blaffen i MSN og DOL!! MEN ikke helt! *s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.