Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Faste har opp igjennom historien blitt brukt for å få kroppen tilbake i balanse. Hvorfor blir ikke dette anbefalt av leger idag? Jeg er selv på min 16 dag av en 40 dags faste som består av 6 glass daglig med en blanding av ren sitronsaft og Biologisk lønnesirup og cayennepepper. Har aldri hatt mer energi og følt meg bedre noen gang, og kiloene bare renner av meg uten noe som helst form for ubehag. I tillegg har jeg mistet lysten på røyk, godteri og usunn mat. Det eneste som frister er sunn mat. Er faste som medisin undervurdert i dagens legevitenskap?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/185816-faste-undervurdert-som-behandling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiser du ikke fast føde?

Nei, absolutt ingen fast føde. Det er viktig for prosessen. Faktisk kan det være farlig å ikke avslutte fasten på riktig måte. Dvs, du må bruke 3 dager på å tilvenne magen til fast føde igjen.

Les mer om emnet her:

http://www.geocities.com/HotSprings/Spa/7244/master_cleanse.html

Det er en fabelaktig måte å:

- Rense kroppen

- Normalisere kroppen

- Bli kvitt en drøss med sykdommer

- Tap overvekt eller legg på deg om du er for tynn

Kort fortalt så gir du kroppen en sjans til å reparere seg selv, noe alle vet at kroppen er fullt ut istand til.

/om

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...