villee Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Hvor får jeg kjøpt klær til min bestemor som ikke er alt for dyrt? Jeg har inntrykk av at slike "bestemorklærbutikker" er ganske dyre.. Og bestemor er litt rund og god 0 Siter
Moraki Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 På Mama-section på H&M. Det er jo mammaklær, så gode størrelser. (BigBeautiful) og de er ganske fine. 0 Siter
soleil Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 På Mama-section på H&M. Det er jo mammaklær, så gode størrelser. (BigBeautiful) og de er ganske fine. Mammaklær og klær i store størrelser er ikke det samme, da. Ofte er de avdelingene i nærheten av hverandre, men. 0 Siter
Gjest prøv der;) Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 På Lindex har de egen avdeling for store størrelser 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Ellos har "damete" klær i litt større størrelser, hvis jeg ikke tar helt feil. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 På Mama-section på H&M. Det er jo mammaklær, så gode størrelser. (BigBeautiful) og de er ganske fine. Men jeg tviler på at bestemor har behov for kjoler og bukser med plass til en gravidmage! Minner meg om det svaret jeg fikk fra Lindex da jeg etterspurte mammatøy, det hadde de ikke, men de hadde klær i store str. Som om det er det samme liksom! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.