Gå til innhold

Legionellan tok en bekjent.

Anbefalte innlegg

Gjest Legionellasmitte er drap.
Skrevet

Vi leser om det, hører om det, men aldri blir det helt på ordentlig før det treffer en selv.

Fikk beskjed om at moren til min x`s siste er en av de som har tapt mot legionellan.

Det blir liksom en annen dimensjon på ting når det treffer en selv så nært. Forferdelig å tenke på at mennesket, mamman, bestemoren, svigemoren har gått der og ant fred og ingen fare for så å puste inn det som skulle bli hennes tidlige død.

Igen sitter familie og venner, to små barn er knust av sorg og mine skal få beskjeden i dag. (pappan deres og den nye har vært sammen i en del år.)

Verden er ikke stor.

Skrevet

uff, det er trist. Det er jo en tragedie for hvert dødsfall.

Det blir liksom litt ufarliggjort av media som skriver at det "bare " er dem med svekket immunforsvar som er i faresonen, disse er jo helt vanlige mennesker som har mange som er glade i seg.

Kondolerer.

Gjest Legionellasmitte er drap.
Skrevet

uff, det er trist. Det er jo en tragedie for hvert dødsfall.

Det blir liksom litt ufarliggjort av media som skriver at det "bare " er dem med svekket immunforsvar som er i faresonen, disse er jo helt vanlige mennesker som har mange som er glade i seg.

Kondolerer.

Det er ille å ufarliggjøre dette i det hele tatt synes jeg.

Føler liksom at det er et "unødvendig" dødsfall, det kommer jo av dårlige rutiner av kjøletårn.

Jeg kjente henne ikke, men kjenner jo dattera hennes (jenta til x`n min) og hennes barn.

Føler skikkelig synd om dem alle som må oppleve dette her. De er i begravelse i dag.

Takk for kondolansen, sender tankene videre til de som har en forferdelig dag i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...