Gjest bare en Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Jeg skal nok ikke dit. Hele konserten blir en flopp. Ingen store utenlandske artister kommer. Tromsø politikerene burde ha satt andre til å løse oppgaven med å få artister til byen. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Jeg skal nok ikke dit. Hele konserten blir en flopp. Ingen store utenlandske artister kommer. Tromsø politikerene burde ha satt andre til å løse oppgaven med å få artister til byen. Jeg ser jo at den akk så flotte Peter Gabriel har blitt en gammel mann. Tror ikke jeg hadde tålt å se det i RL. :-) 0 Siter
ariadne Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 I så fall blir det for folkelivet. 700.- skal de ha for Annie Lennox og Peter Gabriel. Gabriel stiller for øvrig uten band og skal fremføre 1 låt. Anguelique Kiddjo har jeg sett før, og hun er underholdende, men 700.- ... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 I så fall blir det for folkelivet. 700.- skal de ha for Annie Lennox og Peter Gabriel. Gabriel stiller for øvrig uten band og skal fremføre 1 låt. Anguelique Kiddjo har jeg sett før, og hun er underholdende, men 700.- ... 700 kroner er da billig for å få seg et nummer med Peter Gabriel. :-) 0 Siter
ariadne Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 700 kroner er da billig for å få seg et nummer med Peter Gabriel. :-) Det er det sikkert, jeg er bare ikke vant til å måtte betale! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Det er det sikkert, jeg er bare ikke vant til å måtte betale! Ikke jeg heller, men jeg ville muligens vurdert å gjøre et unntak for Peter Gabriel. :-D 0 Siter
favn Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Ikke jeg heller, men jeg ville muligens vurdert å gjøre et unntak for Peter Gabriel. :-D Jeg har vært på konsert, Kalvøya en gang i middels fjern fortid. 0 Siter
ariadne Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Ikke jeg heller, men jeg ville muligens vurdert å gjøre et unntak for Peter Gabriel. :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.