margerita1365380476 Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Siden jeg er enste kvinne på jobben har det blitt til at det alltid er jeg som setter igang oppvaskmaskinen. La inn et innlegg på onsdag, hvor de fleste svarte at jeg skulle slutte å rydde etter de andre. I går var jeg hjemme fra jobben, og når jeg kom på jobb nå sto oppvaskmaskinen på! Jeg holdt på å få sjokk. En av gutta hadde klart å sette den på. Jeg så i skapet og der var det ingen rene kopper igjen, så da måtte de bare. Tror ikke de er sure for at jeg ikke har ryddet. Var bare så deilig at de gjorde det selv. God helg alle sammen:) 0 Siter
Gjest synes jeg Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Ta denne lærdommen med deg til ditt eget hjem :-) 0 Siter
Gjest Driiit i det! Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Ja ser du! Du ryddet jo så mye at du lot dem ikke en gang få sjansen til å gjøre det selv :-) 0 Siter
margerita1365380476 Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Skrevet 27. mai 2005 Ta denne lærdommen med deg til ditt eget hjem :-) Ja, jeg vet jo det at hvis ikke jeg rydder hjemme gjør mannen min det etterhvert.(etter laaaang tid kanskje) Men jeg klarer bare ikke bo i rot. Blir nesten dårlig av det. Slitsomt å være sånn. 0 Siter
Babette Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Ja, jeg vet jo det at hvis ikke jeg rydder hjemme gjør mannen min det etterhvert.(etter laaaang tid kanskje) Men jeg klarer bare ikke bo i rot. Blir nesten dårlig av det. Slitsomt å være sånn. Ja, men veldig mange mannfolk er sånn "etter hvert" av natur. Ikke så mye å gjøre med det. Gå ut med søpla, klippe plenen, skifte dekk. De skal gjøre det etter hvert. Jeg kommer bare på ett eksempel på at de hiver seg rundt straks. Og det hører hjemme på et annet forum enn dette. 0 Siter
Gjest Enig med du! Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Ja, men veldig mange mannfolk er sånn "etter hvert" av natur. Ikke så mye å gjøre med det. Gå ut med søpla, klippe plenen, skifte dekk. De skal gjøre det etter hvert. Jeg kommer bare på ett eksempel på at de hiver seg rundt straks. Og det hører hjemme på et annet forum enn dette. ...og maser man så blir det enda mer etterhvert, dvs. da tar det enda lenger tid. Skriver under på at det finnes en ting hvor de virkelig hiver seg rundt. Det hører hjemme på forum for seksualitet det. 0 Siter
margerita1365380476 Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Skrevet 27. mai 2005 ...og maser man så blir det enda mer etterhvert, dvs. da tar det enda lenger tid. Skriver under på at det finnes en ting hvor de virkelig hiver seg rundt. Det hører hjemme på forum for seksualitet det. Er mannen din fotballgal, så hiver han seg nok ikke etter deg mitt under en fotballkamp...Da må man nok vente med sex til etter kampen:) Hvis man maser på noe, tar det bare enda leeenger tid ja. Beste er å gjøre ting selv, da blir det iallefall gjort. 0 Siter
Gjest Enig med du! Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Er mannen din fotballgal, så hiver han seg nok ikke etter deg mitt under en fotballkamp...Da må man nok vente med sex til etter kampen:) Hvis man maser på noe, tar det bare enda leeenger tid ja. Beste er å gjøre ting selv, da blir det iallefall gjort. Helllldigvis er han ikke fotballgal! 0 Siter
Kin1365380231 Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Og jeg er enslig mann blant 14 kvinner.... du kan jo gjette hvem som må henge opp ting, bore, banke, løfte og sjaue? Dette gjelder ikke bare "tunge" oppgaver som er enklere pga. fysikk. Like gjerne tekniske ting, skifte lyspærer, stille med tilhenger, o.l. Men jeg får likevel kjeft dersom jeg ikke bidrar like mye med å rydde, sette på oppvaskmaskin og slikt. 0 Siter
Tonette Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Jeg er også eneste kvinne på jobben og stortrives med det. Her er det den som er mest huslig av oss, som tar seg av ryddingen. Og det er ikke meg. Jeg tar det av og til når jeg finner det for godt. Jeg gidder ikke å irritere meg over rotet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.