Gjest bamsehull Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Er du brunaktig eller helt bleik i området omkring analen og "sprekken"? Er brunaktig selv (og jente) og lurer på hvor normalt eller unormalt det er...... 0 Siter
Gjest brunøyet Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Er en grunn til at det kalles brunøyet. Brunt øye, ikke sant. 0 Siter
Gjest Tante brun Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Jeg er mørk der. Spiller det noen rolle? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 *ler* I dag er jeg pudret solbrun og har hatt på glitter ;o) Lekkert... 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Det er tettere forekomst av pigment på sånne steder så at det er mørkere enn omgivelsene er vel ganske normalt. Samme med penis, som ofte er mørkere enn det den er festet til... 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Er en grunn til at det kalles brunøyet. Brunt øye, ikke sant. Åssen da, mener du?Forklar det en gang til...skjønte ikke helt...*LER* 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Er en grunn til at det kalles brunøyet. Brunt øye, ikke sant. og så har vi "riddere av den brune ring"... 0 Siter
Gjest begonia Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 hehe.. har ingen aning. Må jo fram med speilet for å sjekke da, og det har jeg igrunnen aldri tenkt på 0 Siter
Gjest brunøyet Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 og så har vi "riddere av den brune ring"... Hvis man ikke tørker seg godt nok etter avføring, får man donglebær. Det er små bæsjelorter som henger igjen i rasshåret. De er gode med melk og sukker på 0 Siter
Babette Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Hvis man ikke tørker seg godt nok etter avføring, får man donglebær. Det er små bæsjelorter som henger igjen i rasshåret. De er gode med melk og sukker på Sier du donglebær? Jeg har hørt danglebær. Så det smaker ikke helt ræva? Kanskje det kan brukes til kakefyll også? Jeg flirer og brekker meg på en gang.... 0 Siter
Gjest brunøyet Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Sier du donglebær? Jeg har hørt danglebær. Så det smaker ikke helt ræva? Kanskje det kan brukes til kakefyll også? Jeg flirer og brekker meg på en gang.... Ler meg ihjel her. Kakefyll, når svigermor kommer på besøk..... Ut og plukke blomster, ut og plukke bær.... 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Sjekka nå. Er helt blå. Tatt bakfra av en smurf? 0 Siter
Babette Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Ler meg ihjel her. Kakefyll, når svigermor kommer på besøk..... Ut og plukke blomster, ut og plukke bær.... Bløtkake svigermor surprise? Et lekkert lag med krem og pynt oppå, og det unevnelige som fyll....? 0 Siter
Gjest margerita er mitt rette nick Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Bløtkake svigermor surprise? Et lekkert lag med krem og pynt oppå, og det unevnelige som fyll....? Og når hun spør hvorfor ikke du skal ha et stykke. "Nei, takk jeg slanker meg". Bon apetite 0 Siter
puttelull Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 *skratter HØYT* Hvem bryr seg om farga der, da!? Dette blir omtrent som venninna mi, det! Ho skulle ha sitt 1. barn, og da ho var på do, datt "noe" ho ikke visste hva var, nedi.. Ho fram med plastikkhansker og fiska det opp, gikk rett til jordmora og spurte hva det var: "Dette er slimproppen! Kast det!" Før ho løp og spydde... (Jordmora, altså!) Tenk stort! *herregud for en tråd, - og slikt svarer man på!? Grøsser over meg sjøl...* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.