Gå til innhold

Brun eller bleik bak?

Anbefalte innlegg

Gjest Litt sår også
Skrevet

Ganske rød etter natten.

Gjest hobart
Skrevet

*skratter HØYT*

Hvem bryr seg om farga der, da!?

Dette blir omtrent som venninna mi, det! Ho skulle ha sitt 1. barn, og da ho var på do, datt "noe" ho ikke visste hva var, nedi.. Ho fram med plastikkhansker og fiska det opp, gikk rett til jordmora og spurte hva det var: "Dette er slimproppen! Kast det!" Før ho løp og spydde... (Jordmora, altså!)

Tenk stort! *herregud for en tråd, - og slikt svarer man på!? Grøsser over meg sjøl...*

Særlig at jordmora kastet opp av det der...

Gjest hobart
Skrevet

*skratter HØYT*

Dette blir omtrent som venninna mi, det! Ho skulle ha sitt 1. barn, og da ho var på do, datt "noe" ho ikke visste hva var, nedi.. Ho fram med plastikkhansker og fiska det opp, gikk rett til jordmora og spurte hva det var: "Dette er slimproppen! Kast det!" Før ho løp og spydde... (Jordmora, altså!)

Tenk stort! *herregud for en tråd, - og slikt svarer man på!? Grøsser over meg sjøl...*

Skrevet

Du kan jo få tro hva du vil, men en slimpropp oppfisket fra do når en fødende kvinne har sittet der, kan vel hvem som helst kaste opp av! Jeg tror ihvertfall på venninna mi!

Om det var selve slimproppen som forårsaket oppkastet er det ingen som vet, men jeg har nå opplevd at jordmødre har kastet opp underveis i ambulansen, og jeg! Og ellers synes jeg du ikke skal så tvil om _det_ ihvertfall:-(

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Du kan jo få tro hva du vil, men en slimpropp oppfisket fra do når en fødende kvinne har sittet der, kan vel hvem som helst kaste opp av! Jeg tror ihvertfall på venninna mi!

Om det var selve slimproppen som forårsaket oppkastet er det ingen som vet, men jeg har nå opplevd at jordmødre har kastet opp underveis i ambulansen, og jeg! Og ellers synes jeg du ikke skal så tvil om _det_ ihvertfall:-(

Kanskje de ble bilsyke? Folk i sånne stillinger burde vel bli herdet...

Skrevet

*skratter HØYT*

"Hvem bryr seg om farga der, da!?"

Tja...iom at amerikanske plastikkirurger (fortrinnsvis i Hollywood og lignende steder) har utført en god del blekinger av huden rundt rumpehullet, så er det nok en del som bryr seg om nettopp det :-)

"................................."

Gjest kandela
Skrevet

"Hvem bryr seg om farga der, da!?"

Tja...iom at amerikanske plastikkirurger (fortrinnsvis i Hollywood og lignende steder) har utført en god del blekinger av huden rundt rumpehullet, så er det nok en del som bryr seg om nettopp det :-)

"................................."

Kan man virkelig bleke huden da? Noe for Mr Jackson? ;)

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Er vel ikke så mye igjen å bleke på "det"?

Skrevet

Man kan det, men jeg ser jaggu ikke poenget. Har aldri møtt noen hvor jeg har tenkt at "æsj, du trenger en bleking" :-)

"..................................."

Gjest togli
Skrevet

*skratter HØYT*

Spydde jordmora???? Kjære vene...

Skrevet

Spydde jordmora???? Kjære vene...

Men som sagt: Det trenger ikke være slimproppen som gjorde at ho spydde!!! Hva vet vi vel om det!? Men at ho løp for å spy etter at ho hadde sett den, ja!

Men hvem gidder å _ta opp_ noe som helst fra do, for å vise det frem for andre, da!? Jeg synes nå det er like ille!;-) Selv om det var venninna mi!;-)

Gjest togli
Skrevet

Men som sagt: Det trenger ikke være slimproppen som gjorde at ho spydde!!! Hva vet vi vel om det!? Men at ho løp for å spy etter at ho hadde sett den, ja!

Men hvem gidder å _ta opp_ noe som helst fra do, for å vise det frem for andre, da!? Jeg synes nå det er like ille!;-) Selv om det var venninna mi!;-)

Enig med deg i det, ja!

Får vel skylde på at man gjerne blir litt svimete og utenfor seg selv når man er i fødsel ;-)

Skrevet

Man kan det, men jeg ser jaggu ikke poenget. Har aldri møtt noen hvor jeg har tenkt at "æsj, du trenger en bleking" :-)

"..................................."

Må bare kommentere din bruk av ordet "jaggu": Det heter ikke "jaggu ikke", da sier man "neiggu ikke"..

Du sier nemlig i ditt innlegg; "Jeg skjønner jaggu ikke..." Det blir selvmotsigende, og det er vel ikke _du_? *lol*

Kverlurere er gøy!;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...