Gjest noen som vet? Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Noen som veten side hvor jeg kan finne ut hvor mye jeg bør spise hver dag for å holde vekta stabil? Har lett og lett, men finner kun sider hvor det står ca inntak av Kj/Kcal ved slanking. Om noen tilfeldigvis kan sånt i hodet; jeg er jente, 22år, ikke noe spesiellt aktiv, 173cm og 62kg. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Du kan prøve denne? http://www.iform.no/pub/art.php?id=444 Du må jo ha like mange kalorier inn, som ut. 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Et bedre alternativ er kanskje å bli mer aktiv? Trening er fremdeles det beste slankemiddelet 0 Siter
Gjest noen som vet? Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Du kan prøve denne? http://www.iform.no/pub/art.php?id=444 Du må jo ha like mange kalorier inn, som ut. den var super =) tusen hjertelig takk! 0 Siter
Gjest noen som vet? Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Et bedre alternativ er kanskje å bli mer aktiv? Trening er fremdeles det beste slankemiddelet hehe, vet. har så dårlig kondis. prøver å starte iallefall, sykler 10 min minimum 3x uka (må jo påvirke litt, når kondisen blir bedre skal jeg prøve øke), pluss 6*12 situps 0 Siter
Gjest unbehagen Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 hehe, vet. har så dårlig kondis. prøver å starte iallefall, sykler 10 min minimum 3x uka (må jo påvirke litt, når kondisen blir bedre skal jeg prøve øke), pluss 6*12 situps Du er 22 år, slank og fin og klarer 10 minutter på sykkel?! Har du en sykdom? Det er ikke farlig å bli anpusten eller å føle et lite ubehag ved å presse deg selv. 0 Siter
Gjest noen som vet? Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Du er 22 år, slank og fin og klarer 10 minutter på sykkel?! Har du en sykdom? Det er ikke farlig å bli anpusten eller å føle et lite ubehag ved å presse deg selv. hehe..neida..jeg bare hater å trene kondisjon. styrke liker jeg derimot. hadde sikkert klart å sykle mye lengre enn 10 min, for jeg blir ikke andpusten av det da men..er bare så ufattelig kjedelig, liker det rett og slett ikke 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.