Åsemor Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 En stk baby vugget i søvn, klesvask satt på, tre klesvasker brettet sammen og ryddet på plass, en gang sopet for ufattelig mye sand og grus som barnevogna har dratt med seg inn, 4 kjeler, x antall sleiver, 2 målebeger og en vannmugge vasket opp, komfyren vasket, spisebordet tørket over, brødsmuler sopt ned fra benken. Puh. Så nå er det bare stua, badet og soverommene igjen. Hva har DU gjort i dag? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 jobba! Skal hjem og plante blomster snart, og hive litt tøy i maskina. Så henter jeg unger, forer unger, leiker med unger og legger unger. Kanskje 6-åringen støvsuger gangen for sand hvis han holder seg hjemme... 0 Siter
morsan Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Vært på jobb, har ringt ørten telefon og sendt noen mailer, småtitter litt innom dol, og har spist lunsj i kantina. Nå må jeg sende en mail! ;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Øh, jeg har drukket kaffe foran dataskjermen og dolet. Nei vent, jeg har vasket litt klær, men det er alt. Og når jeg ser rundt meg burde jeg vel ha gjort noe mer.... 0 Siter
Gjest Lindaaa Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Vaska fredagsvasken i to hus... Endelig helg! 0 Siter
Kvinna Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 To stk hunder luftet, eller dvs en, den andre nektet å flytte seg fra solveggen på terrassen. En stk kropp vasket, shavet og smurt. Smårydda litt på kjøkkenet. Også har jeg vasket hagemøblene, satser på godvær i helga, "og er stadig optimist" :-) Også har jeg sendt handleliste på sms til sambo. 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Skrevet 27. mai 2005 To stk hunder luftet, eller dvs en, den andre nektet å flytte seg fra solveggen på terrassen. En stk kropp vasket, shavet og smurt. Smårydda litt på kjøkkenet. Også har jeg vasket hagemøblene, satser på godvær i helga, "og er stadig optimist" :-) Også har jeg sendt handleliste på sms til sambo. Vi bar opp hagemøblene på tirsdag, kaskje de fortjener en vask før bruk. Men ikke i dag... 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Baket en stk gulereokake før frokost. Etter frokost kjørte jeg og stilte meg i kø på skeidar i 30 minutt og fikk 2 hagebenker for 149 kr stk. Suste deretter på Rema og kjøpte en markedsparasoll. Dro på skolen og hentet gjestesenga som datteren min hadde med seg for at de overnattet på skolen i natt. Kjørte hjem og baket en stk ostekake. Har nå hatt en velfortjent kaffepause før jeg forsetter å pakke før jeg lager middag.Har leid et hus til morradagen for å feire (...) 30 årsdagen. Skal lage middag til 25 personer. Begynner å angre ja...eh.. men kanskje litt sent å trekke tilbake invitasjonene? Lurer på om jeg henger sammen når denne helgen er over...*stønn* 0 Siter
kaffepiken Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 To stk barn er sendt avgårde i barnehage og på skolen, matpakker er smurt. Skolesekk-innhold kontrollert og godkjent. Kjøkken er ryddet. Oppvaskmaskin igangsatt. Stappfull vaskemaskin igangsatt. Vært en tur på Ikea og handlet inn oppbevaringsesker i nylon, for i dag skal alle vinterklær omsider ryddes ut av skapet. Lenger har jeg ikke kommet. Skal på jobb i natt og unner meg å ta det litt med ro også.. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Jeg moppet over to gulv i gårkveld, og i formiddag har minsten hatt besøk. Men nå skal jeg levere noen oppgaver på nettet, og så skal jeg rydde. Bl.a. et lass med klær og et barnerom! 0 Siter
Kvinna Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Vi bar opp hagemøblene på tirsdag, kaskje de fortjener en vask før bruk. Men ikke i dag... Blir jo litt støv etter ett år... Hadde håpet at det var den eneste helgevasken vi trengte! :-) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Ryddet og støvsuget i 3 etasjer. Satt på en vask og sett på alt tøyet som burde vært brettet. Nå skal jeg slappe av å lese litt i boken min. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Jeg har jogget, spist mat, sett Dr. Phil, funnet ut at jeg strøyk på medikamentprøven, og har startet å forberede meg til eksamen som varer hele neste uke. 0 Siter
Gjest Står over nicket idag Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Vært i begravelse ifm tsunami-katastrofen; 8 -åtte- personer fra samme familie. Hele slekten er utslettet, kun besteforeldre sitter igjen..... 0 Siter
Gjest bor i halden jeg Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Vært i begravelse ifm tsunami-katastrofen; 8 -åtte- personer fra samme familie. Hele slekten er utslettet, kun besteforeldre sitter igjen..... Uff, så trist. 0 Siter
Gjest kizara Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Jeg er på jobb, fredagsvasken - hva er det? 0 Siter
poke Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Vært i begravelse ifm tsunami-katastrofen; 8 -åtte- personer fra samme familie. Hele slekten er utslettet, kun besteforeldre sitter igjen..... Får helt frysninger. Noe så forferdelig!!!! Stakkars, stakkars folk.......... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Vært i begravelse ifm tsunami-katastrofen; 8 -åtte- personer fra samme familie. Hele slekten er utslettet, kun besteforeldre sitter igjen..... Så tragisk! Kondolerer. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Bare slappet av og sittet litt ute i sola. Var på mimretreff igår med folk fra ungdomstiden, ble seint og mye god mat og drikke....dermed godt med en rolig da. Gjorde meg ajour i huset igår jeg da og nå tar jeg helgen....på campingen. Vært uten internett i over ei uke, men sola lokker idag. God helg. 0 Siter
Elbereth Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Jeg har vekket og skyssa 4 unger opp og ut til barnehage/skole, og sendt meg selv på skolen også (bil-ferge-buss osv). Akkurat kommet hjem, og banna over smuler og skitne kopper på benken og på kjøkkenbordet. Gitt "oppstrammings"-korreks til angjeldende rotekopper. Fått tiåringen til å bære ut søppel, og så landa jeg her. Jaja - helg blir det nå likavel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.