ariadne Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Tja. Skrevet lapp til 13-åringen om at hun glemte søpla og å sette på plass oppvasken, teller det? Vasket en del klær for hånd, fordi jeg ikke har penger på vaskekortet, og ikke råd til å sette inn noen. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Jeg har hatt min siste eksamen i mitt liv (tror jeg) og fått jobb!! Hvilken herlig dag!! :D:D:D 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Jeg har vært på jobb. Så har jeg sittet ute i solveggen og sola meg og strikka litt mer på babygenseren jeg holder på med. Nå har jeg satt meg inn for jeg begynte å bli litt svidd. Sambis skal dra og trene nå snart, så etter det blir det vel grillings i hagen til svigers (de har stor, deilig hage og er borte for helga) tenker jeg. Oj, må huske å kjøpe jordbær. 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Skrevet 27. mai 2005 Vært i begravelse ifm tsunami-katastrofen; 8 -åtte- personer fra samme familie. Hele slekten er utslettet, kun besteforeldre sitter igjen..... Kondolerer. Forferdelig tragisk. 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Skrevet 27. mai 2005 Jeg har hatt min siste eksamen i mitt liv (tror jeg) og fått jobb!! Hvilken herlig dag!! :D:D:D Gratulerer så mye med jobb og overstått eksamen! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Gratulerer så mye med jobb og overstått eksamen! Tusen takk =) 0 Siter
Elbereth Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Jeg har hatt min siste eksamen i mitt liv (tror jeg) og fått jobb!! Hvilken herlig dag!! :D:D:D Gratulerer! Har én til, jeg, før sommeren. Eksamen, altså 0 Siter
amber sun Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Jeg? eh vel...jeg har vært på jobb. Laget middag er vel det eneste fornuftige jeg har gjort etter jobb Nå doler jeg litt før jeg drar og leier filmen jeg skal se ikveld. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Gratulerer! Har én til, jeg, før sommeren. Eksamen, altså Takk! Lykke til, det går nok bra =) 0 Siter
annegunn Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Jeg har vasket og hengt opp en vaskemaskin. Og så har jeg vært på Tøyenbadet med jentungen, og tatt årets første utebad, og forsatt feireingen av sommeren med en cider på verandaen. 0 Siter
Elbereth Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Jeg har vasket og hengt opp en vaskemaskin. Og så har jeg vært på Tøyenbadet med jentungen, og tatt årets første utebad, og forsatt feireingen av sommeren med en cider på verandaen. *s* - synes jeg ser deg henge opp vaskemaskinen! ;p 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Jeg har vasket og hengt opp en vaskemaskin. Og så har jeg vært på Tøyenbadet med jentungen, og tatt årets første utebad, og forsatt feireingen av sommeren med en cider på verandaen. dæven du må være litt av en muskelbunt, henge opp en vaskemaskin 0 Siter
Ulrikke Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Njaei... Fredagsvask og fredagsvask... Har tatt bittelitt på badet, og støvsugd de verste hybelelefantene... Tatt ut av oppvaskmaskina, og vasket klær og hengt dem ut. De må jeg vel snart ta inn igjen når jeg tenker etter... Laget superenkel middag, og pusset tenner på to stk. småtasser... Sambo og eldstemann er ute i skogen og "leker" seg, og jeg sitter og nyter freden og roen for første gang siden jeg kom hjem fra jobb. Har en vask i maskina nå også - ungene var igjengrodd av møkk da de kom hjem i dag Men bortsett fra å henge opp den, så skjer det nok ikke mer på husarbeidfronten i kveld, nei! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Jeg har hatt min siste eksamen i mitt liv (tror jeg) og fått jobb!! Hvilken herlig dag!! :D:D:D Gratulerer 0 Siter
annegunn Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 dæven du må være litt av en muskelbunt, henge opp en vaskemaskin Å ja - her er det musker i massevis! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Sovet i mange timer. Det er så lenge siden jeg hadde baby at jeg har helt glemt den tiden som handlet om babylukt, sur melkelukt og husvask. Nå handler det om å slenge på en vaskemaskin når jeg kommer løpende hjem, diskutere øldrikking med tenåringen, skrive oppgaver og artikler, gå på kafe med venninner, arrangere møter, følge med på nyhetene osv., osv. Åh plutselig savner jeg spebarnstiden med alle sine kos og husarbeid. Nyt den tiden, den er over før du får snudd deg rundt. 0 Siter
Gjest slik var min dag Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Vært hjemme hele dagen pga sterke menssmerter, sovet i 3 timer, ikke orket annet, vært hos legen, innom apoteket, hentet barn i barnehagen og vært innom butikken, laget mat og spist og sett tv sammen med barnet, lagt barnet. Husarbeid har jeg ikke orket tenke på engang. 0 Siter
smurfette Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 I dag har jeg hatt en så vanvittig slitsom arbeidsdag at jeg kjenner på meg at jeg ikke kommer til å gjøre stort mer i kveld. Det må være lov når man har jobba 14 timer, synes jeg. Så får støv være støv og rot være rot, eller noe sånt... 0 Siter
Gjest dudass Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Jeg har ikke gjort annet enn å holde det noenlunde i orden. Hele huset skriker etter støvkluten, men jeg gidder ikke... Ikke i dag, men en annen dag kommer aarbeidslysten vettu. Hups...Jeg har faktisk vasket badet i dag, lagt sammen klær, hengt opp klær og har satt på en maskin til. Hm, var ikke så verst likevel:o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.