Gjest tv-tips Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Så programmet i går. En mor sier at datteren ville ha streng på tennene da hun var 18 måneder, og fikk det! Kan et så lite barn mase om bøyle? Høres ut som om moren lyver. Trist. 0 Siter
poke Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Ja, helt enig! Dummeste jeg har hørt!!!!!!!! Min 2 åring smiler fornøyd til seg selv i speilet hver gang han ser seg selv. Aldri i livet om så små unger har peiling på slikt!! Helt sykt!!! 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Hva er poenget med det egentlig? De har jo melketenner som de vil miste... 0 Siter
Gjest tv-tips Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Hva er poenget med det egentlig? De har jo melketenner som de vil miste... Moren sa på tv at datteren forlangte å få bøyle da hun var 18 måneder gammel. Og hun fikk det av tannlegen også, men de måtte mase. Selv om moren ikke ville det...(?) Barn skal ikke få bøyle, så de må ha trumfet det igjennom. Og hvordan kan et så lite barn vite at bøyle vil gjøre tennene penere? Og hun pusset tennene selv 8-10 ganger daglig. Hun var med i modell-konkurranser. 0 Siter
morsan Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Moren sa på tv at datteren forlangte å få bøyle da hun var 18 måneder gammel. Og hun fikk det av tannlegen også, men de måtte mase. Selv om moren ikke ville det...(?) Barn skal ikke få bøyle, så de må ha trumfet det igjennom. Og hvordan kan et så lite barn vite at bøyle vil gjøre tennene penere? Og hun pusset tennene selv 8-10 ganger daglig. Hun var med i modell-konkurranser. Sykt! 0 Siter
Gjest undres-undres Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Sykt! Du!...når du ikke doler, eller ser tv, hva gjør du da? 0 Siter
morsan Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Du!...når du ikke doler, eller ser tv, hva gjør du da? JEG har ikke sett dette på TV! ;-) Bare kommenterer det som står i innlegget. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.