Gå til innhold

Jenter!

Anbefalte innlegg

Gjest venneløs?
Skrevet

Hvor mange venninner har dere? Altså gode venninner som dere kan prate med, gå ut sammen med osv..? Har dere nok med de dere har eller er dere fremdeles åpen for å få nye venner?

Selv har jeg bare 3 her i byen jeg betrakter som venninner. Kjenner selvsagt mange andre, men de er mer bekjente, naboer eller kolleger.

Noen ganger blir jeg helt deppa av at jeg har så få... Trenger litt flere å spille på, men samtidig trenger jeg mye tid alene så jeg er nok ikke så flink å etablere nye vennskap. Har mann og barn så det tar mye tid og krefter.

Har flyttet fra hjemstedet mitt så mine venninner nå er jenter jeg har møtt i voksen alder.

Gjest Bedre med få gode venner enn mange bekjente
Skrevet

Trøst deg med at det er bedre med et par gode venninner som bryr seg enn mange bekjente som egentlig ikke bryr seg.

Jeg har to søstre som jeg setter veldig pris på og som jeg prioriterer + to gode venninner.

Gjest kovac...
Skrevet

Jeg har bare en venninne her hvor jeg bor. Ellers har jeg en venninne som ikke bor her, men som jeg har jevnlig kontakt med over telefon. Har to søstre som jeg har daglig kontakt med. Ellers er vel alle de andre jeg omgås bare bekjente som jeg ikke kunne tenke meg betro meg til.

Kunne av og til tenke meg flere venninner... ser veldig kjekt ut med en sammensveiset stor venninnegjeng. Men jeg er glad for de få men, nære venninnene jeg har. Dersom jeg hadde hatt mange flere ville jeg nok hatt dårlig samvittighet ofte. Har det jo travelt som studerende/ jobbende alenemor, og det at jeg er alene gjør jo at jeg ikke kan gå ut på besøk ol. så ofte som jeg vil.

Telefonen er derimot en god venn og ha, når jeg ikke har så mange nære venninner rundt meg her jeg bor.

Gjest en to fije fem
Skrevet

jeg har og tre venninner. En veldig god. De to andre møter jeg bare 1 gang i måneden, ikke alltid det engang. Før var jeg lei meg fordi jeg hadde så få, men så tenkte jeg på alle de som ikke har venninner/venner i det hele tatt, og da er jeg kjempeglad for de jeg har.

Gjest har ikke så mange
Skrevet

Hvor i landet bor du da?

Skrevet

Jeg har to nære venninner her i byen, fire gode venninner (som ikke er SÅ nære), og en fire-fem gode kamerater. Og massevis av bekjente som jeg gjerne tar en kafétur eller tur på byen sammen.

Mange av vennene mine bor utenbys, bestevenninna i bor i Spania, men man blir da vant til det. Og bereist ;)

Problemet mitt er tid. Jeg kommer meg ikke ut noe særlig på kveldstid fordi jeg ikke har barnevakt, men så er det desto bedre når jeg omsider er ute og har ungefri :)

Skrevet

Hei!

Jeg studerer en halvtime kjøretur unna der hvor jeg er oppvokst, så derfor har jeg en del venner her.

Har 5-6 nære venner som jeg kan betro meg til når jeg vil.

Ellers har jeg 5 venner som jeg er en del med, men ser ikke på de som like gode.

Har også mange (6-7) venner som jeg ikke snakker så mye med. Ett par ganger i måneden.

mil1365380270
Skrevet

Har 5 jeg deler alt mulig med, 2 av dem snakker jeg med ofte (1 gang i uken). Har ikke tid til flere, og de jeg har er ganske forskjellige, og dekker alle behov. Har forresten møtt alle i voksen alder :-)

Skrevet

To.

En alenemor som bor her i byen, og en som bor langt langt vekk.

Så jeg er igrunn glad jeg har internett.

Gjest M.Angelica
Skrevet

"Hvor mange venninner har dere? Altså gode venninner som dere kan prate med, gå ut sammen med osv..?"

Her i byen så har jeg 8 gode venninner, + Dolvenninne mine da ;)

Har og noen kamerater..=)

Der jeg er ifra har jeg vel 4 venninner og 6 kamerater.

Disse er de beste vennene mine og som jeg kom på at jeg savna masse nå :(

"Har dere nok med de dere har eller er dere fremdeles åpen for å få nye venner?"

Jeg kan godt få nye venner jeg. Liker veldig godt å bli kjent med nye folk =)

Skrevet

Jeg har 2 venninner som jeg kan snakke med om en del ting, - men ikke alt, dessverre. Har i tillegg en mannlig venn (homse) som jeg kan snakke med om det aller meste. Jeg også savner flere venninner, ihvertfall 1-2 som jeg kunne føle meg ordentlig på bølgelengde med.

Syns det var mye lettere å utvide nettverket som ung student, enn nå da jeg er godt voksen og alle er vel etablert.

Men jeg føler meg jo ikke akkurat ensom heller, har mange bekjente, og som sagt de nevnte vennene som jeg bryr meg om.

Hvor bor du da? Kanskje du kunne bli kjent med noen av oss her på DOL?

Skrevet

Jøss - jeg er ikke så unormal som jeg trodde! Har to gode venninner og en del kjenninger. Og noen midt i mellom. :o) Og en del nettvenner da.

Og selvfølgelig søstrene mine som jeg har ganske mye kontakt med og prater med en god del ting om, men ikke riktig alt.

Og noen gutte-kompiser (jaja, menn da), de omgås jeg egentlig ikke, men har sms og mailkontakt med dem og kan spørre dem om alt mulig.

Gjest venneløs?
Skrevet

Jeg har 2 venninner som jeg kan snakke med om en del ting, - men ikke alt, dessverre. Har i tillegg en mannlig venn (homse) som jeg kan snakke med om det aller meste. Jeg også savner flere venninner, ihvertfall 1-2 som jeg kunne føle meg ordentlig på bølgelengde med.

Syns det var mye lettere å utvide nettverket som ung student, enn nå da jeg er godt voksen og alle er vel etablert.

Men jeg føler meg jo ikke akkurat ensom heller, har mange bekjente, og som sagt de nevnte vennene som jeg bryr meg om.

Hvor bor du da? Kanskje du kunne bli kjent med noen av oss her på DOL?

Bor i Bergen. Mange av dere her på dol som kjenner hverandre?

Gjest venneløs?
Skrevet

Hvor i landet bor du da?

Bor i Bergen.

Skrevet

Bor i Bergen. Mange av dere her på dol som kjenner hverandre?

Synd, jeg bor i Oslo.

Nei jeg kjenner ingen på DOL, men har vel ikke gått så inn for å bli det heller, for det er deilig å ha et sted å kunne være helt anonym :-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har ingen virkelig gode venninnner om dagen..

Mere type jenter som er kjærester med mine venner,de ender jo opp med å omgåes meg, og således bli mine "venninner"..Det kvalifiserer ikke helt, selvom noen KAN brukes til shopping og kino.

Jeg har to gode venninner i USA, som jeg innimellom brever med, en fra der jeg vokste opp, og ellers har jeg jo hatt diverse venninner i Oslo som jeg av ulike grunner har mistet kontakt med..

Dessuten omgåes jeg ei jente veldig ofte, uten at jeg helt skjønner hvorfor, for vi er ikke på bølgelengde med noenting. Gammel vane..?

Jeg kunne godt tenke meg å få nye venninner. Jeg har stort sett hele livet hatt minst en to-tre gode venninner og ei skikkelig bestevenninne tilegg, så det i grunn litt rart å være så manko..:-I

Men jeg har fire gode venner i Oslo som er gutter, og en ganske stor bekjentskapskrets, så jeg skal ikke klage!

Allikevel skulle jeg gjerne hatt ei ny og god venninne, fordi det det er særegent og forskjellig å ha venninnner og å kunne gjøre jenteting sammen med noen..Jeg får nesten bare gjøre gutteting..:-I

Gjest elinamaria
Skrevet

Har to venninner som jeg er sammen med hver dag og jeg har ganske mange fler som jeg stort sett fester med. Men også de kan jeg snakke med om alt om det er nødvendig...:) Hm, faktisk foretrekker jeg å snakke med de andre enn de jeg er med hver dag-det blir liksom for nært. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...