Gjest Timari Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 jeg har familien min der, og lurte på om jeg skulle ta meg en tur. Er det trygt? 0 Siter
Gjest det er det vel.... Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Det har vel aldri kommet ut noen advarsel om at ingen må dra til Fredrikstad ....... 0 Siter
Gjest Mr Pimmel Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Det er det sikkert. En ligndende situasjon i Bayern; vi skulle på jakt der, men fikk ikke lov av myndighetene pga en farlig snylter som har rev som vert, og spres fra reve- og ulvebæsj som tørker og sprer egg av snylteren i naturan. Den er dødelig og angriper leveren. Det som er enda skumlere er at symptomene ikke kan oppdages før det er for sent og da har man ikke noen medisiner mot den. Vi reiser ikke til Bayern mer. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Drar vi ihvertfall, MÅ på vogna nå. Regner med det går bra for har ikke lest om at man ikke skal dra dit. 0 Siter
Gjest Mr Pimmel Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Det er aldri trygt i Fredrikstad. Ille blir det først nå man treffer på noen forvilla / forvirra mossingær som har gått sæ bort. 0 Siter
flisa Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Det er aldri trygt i Fredrikstad. Hehe, helt sant 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.