Gå til innhold

Er det trygt å dra til Fredrikstad nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Timari
Skrevet

jeg har familien min der, og lurte på om jeg skulle ta meg en tur. Er det trygt?

Gjest det er det vel....
Skrevet

Det har vel aldri kommet ut noen advarsel om at ingen må dra til Fredrikstad .......

Gjest Mr Pimmel
Skrevet

Det er det sikkert.

En ligndende situasjon i Bayern; vi skulle på jakt der, men fikk ikke lov av myndighetene pga en farlig snylter som har rev som vert, og spres fra reve- og ulvebæsj som tørker og sprer egg av snylteren i naturan. Den er dødelig og angriper leveren. Det som er enda skumlere er at symptomene ikke kan oppdages før det er for sent og da har man ikke noen medisiner mot den.

Vi reiser ikke til Bayern mer.

Skrevet

Drar vi ihvertfall, MÅ på vogna nå. Regner med det går bra for har ikke lest om at man ikke skal dra dit.

Gjest Mr Pimmel
Skrevet

Det er aldri trygt i Fredrikstad.

Ille blir det først nå man treffer på noen forvilla / forvirra mossingær som har gått sæ bort.

Skrevet

Det er aldri trygt i Fredrikstad.

Hehe, helt sant

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...