Reg@l Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 http://www.best-buy.com/bbshop/product.asp?mscssid=&menu_id=304&sku=57415 Det er nok litt overpriset i forhold til ytelse pga hva som står trykket på framsiden, men bortsett fra det, ser det OK ut? Skal kjøpe 30 årsdags presang til en god venn som er lidenskapelig BMW-fan (rart hvordan vi rotter oss sammen, hehe) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Kameraet har fått bra kritikekr, det. Jeg er ikke så sikker på om det er så veldig mye dyrere enn det opprinnelige Photosmart R607? Har du sjekket prisen på det flere steder? 0 Siter
Excelsion Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Hvis du går på Expert så følger det med masse stæsj også. Nettopp derfor det er så mye dyrere. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Hvis du går på Expert så følger det med masse stæsj også. Nettopp derfor det er så mye dyrere. Best-buy er jo Experts nettbutikk. Hva ekstra stæsj får du om du fysisk går på en Expertbutikk kontra netthandel? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Kameraet har fått bra kritikekr, det. Jeg er ikke så sikker på om det er så veldig mye dyrere enn det opprinnelige Photosmart R607? Har du sjekket prisen på det flere steder? Oisann, 1100 kroner prisforskjell i forhold til originalen hos Expert. Det var da inn i hampen mye! Så mye ekstra er det ikke verdt, BMW-fan eller ikke. Men det er jo bare meg... 0 Siter
Excelsion Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Best-buy er jo Experts nettbutikk. Hva ekstra stæsj får du om du fysisk går på en Expertbutikk kontra netthandel? Man får med f.eks veske, minnekort osv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.