Gjest bebba Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Jeg er nå 50% sykemeldt, og jeg synes det er vanskelig. Jeg har vært så mye borte fra jobben pga. sykdom og studier før, og nå må jeg være sykemeldt 50% i noen uker. Har bestemt meg for å være flink til å klappe meg selv, rose meg selv og si flink pike som er ferdig med studiene, pusse opp leiligheten og holder på å få i gang et forskningsprosjekt. Prøver å si til meg selv at det ikke er noe rart at jeg er helt utslitt, men jeg har en skamfølelse likevel. Trenger noen oppmuntrende ord i disse dager. 0 Siter
Gjest Grandiosa i kveld? Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Hei bebba;) Kan jeg innvitere deg på 0 Siter
sigga Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Du skal ikke tenke på alle andres forventninger til deg selv. Det er noe av det som sliter mest. Synest folk må få lov til å ta en "time out" avogtil og kjenne at en er sliten og gi seg selv ro til å hente seg inn igjen. Ellers blir du bare utbrent. Nyt disse ukene du er sykemeldt, så har du mer å gi på alle områder senere når du har fått nye krefter. Du lever for deg selv vet du!! IKKE for alle andre.....(",)... Pakk iallefall bort den dårlige samvittigheten din!! God helg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.