Gå til innhold

hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Angela1365380318
Skrevet

Kjæresten min vil tattovere seg, jeg er i mot det. Synest altfor mange har tattoveringer nå for tiden, det er mer kult å ikke ha. Dessuten blir de stygge og umoderne etter noen år. Jeg liker heller ikke det han vil ha brent inn i huden sin og det er på en plass som jeg tror vil være lett synlig og kan mulingens virke støtende på enkelte. (han er ikke satanist eller terroist eller noe slikt, det er bare enkelte som føler seg støtt unasett) Det er jo hans kropp, men jeg skal jo leve med den. Samtidig så vet jeg at han har hatt lyst i mange år og jeg vil ikke hindre drømmen hans. Men dette tattoveringsprosjektet hans synest jeg bare er teit.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Latt han tatovere seg. Er hans valg.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Latt ham tatovere seg, det er hans kropp.

Skrevet

Dette er hans valg. Så du bør la ham bestemme hva han vil gjøre.

Skrevet

Sagt at jeg ikke syntes om tatoveringer genrelt, mint han på at de går av moten og latt det bli med det.

Skrevet

Latt han tatovere seg. Er hans valg.

Sagt jeg synes det er dritstygt og at han burde ikke ødelegge den pene kroppen han har fra før (smisk smisk)

den opprinnelige m&m
Skrevet

Prøv å få tatoveringen på et mere skjult sted, og kanskje et penere motiv.

Mrs. Wallace
Skrevet

Han må få tatovere seg, og deretter er det opp til deg om du vil leve med det eller ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...