Gå til innhold

CD/DVD

Anbefalte innlegg

Gjest Helt teit...
Skrevet

Ok, er sikkert innmari teit, men jeg har faktisk ikke peil! Hva er forskjellen mellom en CD-plate og en DVD-plate. Kan jeg brenne bilder på en CD?

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Du kan brenne hva du vil på en CD så lenge du har en CD-brenner med dertil hørende programvare. Tilsvarende må du ha DVD-brenner for å lagre på en DVD-plate. Det er stort sett så langt min kunnskap på området strekker seg :)

serendipity
Skrevet

Du kan brenne hva du vil på en CD så lenge du har en CD-brenner med dertil hørende programvare. Tilsvarende må du ha DVD-brenner for å lagre på en DVD-plate. Det er stort sett så langt min kunnskap på området strekker seg :)

Eh.. Hvordan vet man om man har cd- brenner eller dvd-brenner på Pcèn. Jeg er HELT blank på det der.

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Eh.. Hvordan vet man om man har cd- brenner eller dvd-brenner på Pcèn. Jeg er HELT blank på det der.

Bør fremgå av dokumentasjonen som fulgte med (hvis du har den)

serendipity
Skrevet

Bør fremgå av dokumentasjonen som fulgte med (hvis du har den)

Nei, det har jeg ikke ;-( Putte inn å prøve kanskje ???

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Nei, det har jeg ikke ;-( Putte inn å prøve kanskje ???

Hvis du ikke har en utgammel maskin kan du søke opp dokumentasjon på produsentens hjemmeside. Skjønt, hvis maskina er noen år er det svært tvilsomt om det er DVD-brenner på den ;)

serendipity
Skrevet

Hvis du ikke har en utgammel maskin kan du søke opp dokumentasjon på produsentens hjemmeside. Skjønt, hvis maskina er noen år er det svært tvilsomt om det er DVD-brenner på den ;)

Dne er 1 1/2 år, og er av typen Dell.

Skrevet

Forskjellen er at en dvd plate kan romme 4,7gb men en cd kan romme rundt 0,7gb

Skrevet

bilder kan du brenne på en cd hvis du har cd-brenner men du kan også brenne dem på en dvd plate hvis du har en dvd-brenner

Gjest engel 49+
Skrevet

Dne er 1 1/2 år, og er av typen Dell.

se på 'my computer' på pcn din

på min står det iallfall på ".. removable..." at jeg har CD-RW drive (D:)

altså har jeg cd-brenner. Ikke dvd-brenner.

Lykke til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...