Gjest Helt teit... Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Ok, er sikkert innmari teit, men jeg har faktisk ikke peil! Hva er forskjellen mellom en CD-plate og en DVD-plate. Kan jeg brenne bilder på en CD? 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Du kan brenne hva du vil på en CD så lenge du har en CD-brenner med dertil hørende programvare. Tilsvarende må du ha DVD-brenner for å lagre på en DVD-plate. Det er stort sett så langt min kunnskap på området strekker seg 0 Siter
serendipity Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Du kan brenne hva du vil på en CD så lenge du har en CD-brenner med dertil hørende programvare. Tilsvarende må du ha DVD-brenner for å lagre på en DVD-plate. Det er stort sett så langt min kunnskap på området strekker seg Eh.. Hvordan vet man om man har cd- brenner eller dvd-brenner på Pcèn. Jeg er HELT blank på det der. 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Eh.. Hvordan vet man om man har cd- brenner eller dvd-brenner på Pcèn. Jeg er HELT blank på det der. Bør fremgå av dokumentasjonen som fulgte med (hvis du har den) 0 Siter
serendipity Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Bør fremgå av dokumentasjonen som fulgte med (hvis du har den) Nei, det har jeg ikke ;-( Putte inn å prøve kanskje ??? 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Nei, det har jeg ikke ;-( Putte inn å prøve kanskje ??? Hvis du ikke har en utgammel maskin kan du søke opp dokumentasjon på produsentens hjemmeside. Skjønt, hvis maskina er noen år er det svært tvilsomt om det er DVD-brenner på den 0 Siter
serendipity Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Hvis du ikke har en utgammel maskin kan du søke opp dokumentasjon på produsentens hjemmeside. Skjønt, hvis maskina er noen år er det svært tvilsomt om det er DVD-brenner på den Dne er 1 1/2 år, og er av typen Dell. 0 Siter
pirko Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Forskjellen er at en dvd plate kan romme 4,7gb men en cd kan romme rundt 0,7gb 0 Siter
pirko Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 bilder kan du brenne på en cd hvis du har cd-brenner men du kan også brenne dem på en dvd plate hvis du har en dvd-brenner 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Dne er 1 1/2 år, og er av typen Dell. se på 'my computer' på pcn din på min står det iallfall på ".. removable..." at jeg har CD-RW drive (D:) altså har jeg cd-brenner. Ikke dvd-brenner. Lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.