Gå til innhold

Hva skal jeg tro?

Anbefalte innlegg

Gjest Aqilanas
Skrevet

Jeg møtte en mann på spray og vi startet å maile med hverandre. Hadde skrevet en del lange mailer i noen dager da han ba om bilde. Jeg sendte han bilder tilbake onsdag, og fikk en kort mail tilbake at han skulle reise bort i to dager og måtte være kort. Han kommenterte ikke bildene i det hele tatt, men sa at han likte mailene mine og ba meg fortsette å skrive. Jeg har ventet på en mail i dag, men nei ingenting. Men problemet er at jeg ser at han har vært på spray ved ettiden i dag. Hva skal jeg tro? Hjelp han er så interessant, jeg skulle til å foreslå et møte.

Videoannonse
Annonse
Gjest kanskje han...
Skrevet

Kanskje han ikke er interessert mer?

Gjest Aqilanas
Skrevet

Kanskje han ikke er interessert mer?

Det er det jeg frykter, og er lei meg for. Kanskje han ikke liker bildene av meg???????

Gjest eklebekle
Skrevet

Det er det jeg frykter, og er lei meg for. Kanskje han ikke liker bildene av meg???????

Ikke vis ham den usikkerheten din. Det er mye mer sexy å være sikker! Send en mail til fyren å spør om han har det fint på turen sin! skriv en vanlig koselig mail. Det er ikek alltid man kommenterer bilder, så ikek tenk på det. Du merker etter hvert om han ikke er interessert. Men ikek mas, det er turn off,.

Gjest sandex
Skrevet

Det spørs om han ga deg "fyken" på en snill måte :) Men det finnes uansett flere fisker i havet!

matildes mor
Skrevet

Mitt råd til deg er følgende: Ignorer han. La ham ta kontakt.Hører du ikke noe fra ham må du innse at han ikke er interessert.

Gjest den ekte noor
Skrevet

La ham ta kontakt med deg istedet for at du mailer ham. Hvis han likte bildene mailer han nok igjen.

den opprinnelige m&m
Skrevet

Kanskje det er en som kjenner deg i RL? Kanskje ektemannen til venninna di?

Gjest Aqilanas
Skrevet

Kanskje det er en som kjenner deg i RL? Kanskje ektemannen til venninna di?

Nei det er det ikke siden jeg har sett bilder av ham;)

Gjest sprayer jeg og
Skrevet

Heelt normalt, du sender bilde og svarer ikke til hans forventinger/forestillinger og det blir enten helt taust eller mailene kommer sjeldnere og sjeldnere.

Han er uansett en drittsekk, sant???

;-))

Gjest sprayer jeg og
Skrevet

Hva skal du med en sånn fyr som går etter utseendet? Og som forventer det perfekte?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...