Gjest trøndra Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 En kamerat av meg mistet førerkortetfor 2 år siden.Han hadde hatt det i 1 år.Skal kjøre opp på nytt.Må han ta glattkjøring og mørkekjøring på nytt eller er det bare prøvene og kjøretesten han trenger?.Har hørt at det er det siste som gjelder men er ikke sikker. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Det vet jeg ikke helt. Men det høres rart ut om han må ha glattkjøring og mørkekurs en gang til. Ring Biltilsynet og hør. 0 Siter
Gjest kjeder meg nå Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Det vet jeg ikke helt. Men det høres rart ut om han må ha glattkjøring og mørkekurs en gang til. Ring Biltilsynet og hør. Det er nye regler og strengere enn før. 0 Siter
Reg@l Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 En bekjent av meg fikk førerkortet tilbake i fjor etter å ha mistet det for 2 år. Han måtte ta teoretisk og praktisk prøve for å få det tilbake. Men nå er det jo kommet så mange "kjekke" forskrifter etter nyttår når det gjelder førerkort at jeg ikke vet hvordan det fungerer lenger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.