Gå til innhold

Trondhjemmere!

Anbefalte innlegg

Gjest Studentessa
Skrevet

Hjelp, skal ha eksamen i morgen på Idrettssenteret i storhallen.

Hvor i all verden er det??

Vær så snill og hjelp en tilflyttet treig student :)

Skrevet

Står det ingen adresse? Trondheim Spektrum? Hvor studerer du?

Gjest Studentessa
Skrevet

Står det ingen adresse? Trondheim Spektrum? Hvor studerer du?

Nei, det står ingen adresse!!

Studerer ved NTNU.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Dragvoll, idrettsbygget der?

Skrevet

Nei, det står ingen adresse!!

Studerer ved NTNU.

Idrettssenteret ligger på Dragvoll såvidt jeg kan se når jeg søker på Idrettssenteret Trondheim. Og det høres jo i grunnen logisk ut. :o) Du kan jo ringe noen av dine medstudenter og spørre for sikkerhets skyld?

Lykke til da!

Gjest eklebekle
Skrevet

Dragvoll, idrettsbygget der?

Den pusses jo opp...

Gjest den ekte noor
Skrevet

Den pusses jo opp...

Nei, det er Gløs det.

Gjest eklebekle
Skrevet

Nei, det er Gløs det.

det vet jeg jo egentlig. men jeg var sikker på at det var gløs du skrev. kan jeg skylde på at cola lighten begynner å bli varm?

ha en fin helg...

Gjest den ekte noor
Skrevet

det vet jeg jo egentlig. men jeg var sikker på at det var gløs du skrev. kan jeg skylde på at cola lighten begynner å bli varm?

ha en fin helg...

Hehe*s* Har kald Pepsi Max jeg:)

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg har ringt min mor, som jobber på Dragvoll. Hun sa at Idrettssenteret er på Dragvoll. Det er mange eksamener der hver dag...

Gjest Studentessa
Skrevet

Jeg har ringt min mor, som jobber på Dragvoll. Hun sa at Idrettssenteret er på Dragvoll. Det er mange eksamener der hver dag...

Ok, hjertelig takk, da vet jeg det:)

Skrevet

Gjorde du samme tabbe som en i klassen, og møtte i Trondheim Spektrum isteden for på Dragvoll?

Exphil var på Dragvoll i dag, i alle fall. Det var visst en del som klaget på dårlig opplysning, for de hadde møtt på feil sted. Gjengen tok bussen opp og kom 20 min. for sent, men det gikk visst bra likevel...

Gjest Astral
Skrevet

Gjorde du samme tabbe som en i klassen, og møtte i Trondheim Spektrum isteden for på Dragvoll?

Exphil var på Dragvoll i dag, i alle fall. Det var visst en del som klaget på dårlig opplysning, for de hadde møtt på feil sted. Gjengen tok bussen opp og kom 20 min. for sent, men det gikk visst bra likevel...

Synes det er rart at det ikke sto "Idrettssenteret Dragvoll", mener at det var det som stod på studweb til jul i alle fall... (?)

Skrevet

Synes det er rart at det ikke sto "Idrettssenteret Dragvoll", mener at det var det som stod på studweb til jul i alle fall... (?)

Tja.... jo... jeg visste ikke hvor det var før i januar, da jeg startet med et fag på Dragvoll...

Trener på idrettsenteret ganske ofte nå, så jeg så både i går og nå i kveld at det var satt utover massevis av pulter i den ene hallen...

Men det burde vært bedre opplyst ja, for studentene på Gløs vet ikke alltid en gang hvor Dragvoll er hen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...