Gå til innhold

bergen til førde

Anbefalte innlegg

Gjest eklebekle
Skrevet

Hvordan kommer jeg meg lettest? Dyrt? langt?

Noen jeg kjenner skal kanskje flytte til førde til høsten, og da planlegger jeg å ta en tur. bor i trondheim da, men bergen vet jeg jo hvor er.. Så hvor er førde? hehe:)

cola light er godt! selv om den er litt varm...

Skrevet

Førde er i Sunnfjord. Du kan sikkert fly fra Trondheim til Førde hvis du vil, det er flyplass i Førde. Fra Bergen er det billigst å ta buss til Førde, ca 200 kr hvis du er student. Ellers kan du fly fra Bergen til Førde.

Gjest sandex
Skrevet

Du kan jo ta fly direkte til førde :) Førde er knapt 3 t. kjøring fra Bergen

Gjest ChiengMai
Skrevet

Du kan jo ta fly direkte til førde :) Førde er knapt 3 t. kjøring fra Bergen

Direkte og direkte, fru Blom. Nå ligger flyplassen "i Førde" et par mil ut i skoddeheimen utenfor Førde. Forholdsvis ofte flyet ikke lander der i det hele tatt pga manglende sikt. da må man gjerne til Sogndal og ta buss derfra. Og fra Trondheim vil jeg omtrent garantere at du må til Gardemoen og bytte fly der. Kommer sikkert nesten like fort frem med bussen mellom Bergen og Trondheim. Den går nemlig innom Førde.

Gjest eklebekle
Skrevet

Direkte og direkte, fru Blom. Nå ligger flyplassen "i Førde" et par mil ut i skoddeheimen utenfor Førde. Forholdsvis ofte flyet ikke lander der i det hele tatt pga manglende sikt. da må man gjerne til Sogndal og ta buss derfra. Og fra Trondheim vil jeg omtrent garantere at du må til Gardemoen og bytte fly der. Kommer sikkert nesten like fort frem med bussen mellom Bergen og Trondheim. Den går nemlig innom Førde.

Gkør den det ja, tusen hjertelig for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...