Gjest eklebekle Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Hvordan kommer jeg meg lettest? Dyrt? langt? Noen jeg kjenner skal kanskje flytte til førde til høsten, og da planlegger jeg å ta en tur. bor i trondheim da, men bergen vet jeg jo hvor er.. Så hvor er førde? hehe:) cola light er godt! selv om den er litt varm... 0 Siter
Gjest swix Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Førde er i Sunnfjord. Du kan sikkert fly fra Trondheim til Førde hvis du vil, det er flyplass i Førde. Fra Bergen er det billigst å ta buss til Førde, ca 200 kr hvis du er student. Ellers kan du fly fra Bergen til Førde. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Du kan jo ta fly direkte til førde Førde er knapt 3 t. kjøring fra Bergen 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Du kan jo ta fly direkte til førde Førde er knapt 3 t. kjøring fra Bergen Direkte og direkte, fru Blom. Nå ligger flyplassen "i Førde" et par mil ut i skoddeheimen utenfor Førde. Forholdsvis ofte flyet ikke lander der i det hele tatt pga manglende sikt. da må man gjerne til Sogndal og ta buss derfra. Og fra Trondheim vil jeg omtrent garantere at du må til Gardemoen og bytte fly der. Kommer sikkert nesten like fort frem med bussen mellom Bergen og Trondheim. Den går nemlig innom Førde. 0 Siter
Gjest eklebekle Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Direkte og direkte, fru Blom. Nå ligger flyplassen "i Førde" et par mil ut i skoddeheimen utenfor Førde. Forholdsvis ofte flyet ikke lander der i det hele tatt pga manglende sikt. da må man gjerne til Sogndal og ta buss derfra. Og fra Trondheim vil jeg omtrent garantere at du må til Gardemoen og bytte fly der. Kommer sikkert nesten like fort frem med bussen mellom Bergen og Trondheim. Den går nemlig innom Førde. Gkør den det ja, tusen hjertelig for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.