Gjest berre eit spørsmål Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Jeg lurer på om når du tar taxi om du kan overdra kortet da? At betalingsgreia i drosjen ikke har direkte kontakt med banken? 0 Siter
Gjest berre eit spørsmål Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 JA - iallefall der jeg bor Hvor bor du da? 0 Siter
isbe Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Hvor bor du da? finnmark - her er det sånn at taxisentalen sender inn alle regninger fra maskinene så og så ofte, slik at ofte kan det ta lang tid før kontoen blir belastet. Det som er forresten i Tromsø når jeg har tatt taxi der. 0 Siter
Gjest berre eit spørsmål Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 finnmark - her er det sånn at taxisentalen sender inn alle regninger fra maskinene så og så ofte, slik at ofte kan det ta lang tid før kontoen blir belastet. Det som er forresten i Tromsø når jeg har tatt taxi der. ok, bor i trheim jeg da, skal jeg ta sjansen da? hva kan skje dersom det ikke går?? 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 ok, bor i trheim jeg da, skal jeg ta sjansen da? hva kan skje dersom det ikke går?? Da kjører han deg tilbake igjen! Haha... 0 Siter
Freya Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Da kjører han deg tilbake igjen! Haha... Hehe! 0 Siter
isbe Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 ok, bor i trheim jeg da, skal jeg ta sjansen da? hva kan skje dersom det ikke går?? Ville ha spurt taxisjoføren før jeg startet turen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.