Gjest egen kanal for alt Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Har du sett programmet? Hva synes du? 0 Siter
Gjest har ikke kanalen lengre Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Så på det inntil i fjor sommer. Greit tidsfordriv som pirrer nysgjerrigheten, men typisk amerikansk. I mange av tilfellene kunne jeg faktisk forstå at den ene parten var utro. Særlig der dama i forholdet var ekstremt feit og innrømte at hun ikke gadd gjøre noe med valkene, enda mannen ønsket det. Men jeg må innrømme at den var morsom den episoden hvor de etterforsket to saker i to forskjellige stater. Begge gjaldt to kvinner som følte at samboeren bedro dem. Begge ble overrasket da det viste seg at de var samboere med samme mann! Han levde et dobbeltliv og flyttet stadig fra den ene til den andre under påskudd av å være på jobb. Har ikke sett det programmet på et års tid, kuttet ut da Viasat begynte med paraboltullet sitt og jeg sa opp hele abonnementet. Gikk over til Canal Digital og kjøpte Discoverykanalene i stedet. Mye mer lærerikt enn Reality Channel! :-) 0 Siter
Gjest egen kanal for alt Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Så på det inntil i fjor sommer. Greit tidsfordriv som pirrer nysgjerrigheten, men typisk amerikansk. I mange av tilfellene kunne jeg faktisk forstå at den ene parten var utro. Særlig der dama i forholdet var ekstremt feit og innrømte at hun ikke gadd gjøre noe med valkene, enda mannen ønsket det. Men jeg må innrømme at den var morsom den episoden hvor de etterforsket to saker i to forskjellige stater. Begge gjaldt to kvinner som følte at samboeren bedro dem. Begge ble overrasket da det viste seg at de var samboere med samme mann! Han levde et dobbeltliv og flyttet stadig fra den ene til den andre under påskudd av å være på jobb. Har ikke sett det programmet på et års tid, kuttet ut da Viasat begynte med paraboltullet sitt og jeg sa opp hele abonnementet. Gikk over til Canal Digital og kjøpte Discoverykanalene i stedet. Mye mer lærerikt enn Reality Channel! :-) Vi hadde canal digital før. Enig i at "Cheaters" er et typisk amerikans program. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.