Gå til innhold

Cheaters på reality tv

Anbefalte innlegg

Gjest egen kanal for alt
Skrevet

Har du sett programmet? Hva synes du?

Videoannonse
Annonse
Gjest har ikke kanalen lengre
Skrevet

Så på det inntil i fjor sommer. Greit tidsfordriv som pirrer nysgjerrigheten, men typisk amerikansk. I mange av tilfellene kunne jeg faktisk forstå at den ene parten var utro. Særlig der dama i forholdet var ekstremt feit og innrømte at hun ikke gadd gjøre noe med valkene, enda mannen ønsket det.

Men jeg må innrømme at den var morsom den episoden hvor de etterforsket to saker i to forskjellige stater. Begge gjaldt to kvinner som følte at samboeren bedro dem. Begge ble overrasket da det viste seg at de var samboere med samme mann! Han levde et dobbeltliv og flyttet stadig fra den ene til den andre under påskudd av å være på jobb.

Har ikke sett det programmet på et års tid, kuttet ut da Viasat begynte med paraboltullet sitt og jeg sa opp hele abonnementet. Gikk over til Canal Digital og kjøpte Discoverykanalene i stedet. Mye mer lærerikt enn Reality Channel! :-)

Gjest egen kanal for alt
Skrevet

Så på det inntil i fjor sommer. Greit tidsfordriv som pirrer nysgjerrigheten, men typisk amerikansk. I mange av tilfellene kunne jeg faktisk forstå at den ene parten var utro. Særlig der dama i forholdet var ekstremt feit og innrømte at hun ikke gadd gjøre noe med valkene, enda mannen ønsket det.

Men jeg må innrømme at den var morsom den episoden hvor de etterforsket to saker i to forskjellige stater. Begge gjaldt to kvinner som følte at samboeren bedro dem. Begge ble overrasket da det viste seg at de var samboere med samme mann! Han levde et dobbeltliv og flyttet stadig fra den ene til den andre under påskudd av å være på jobb.

Har ikke sett det programmet på et års tid, kuttet ut da Viasat begynte med paraboltullet sitt og jeg sa opp hele abonnementet. Gikk over til Canal Digital og kjøpte Discoverykanalene i stedet. Mye mer lærerikt enn Reality Channel! :-)

Vi hadde canal digital før. Enig i at "Cheaters" er et typisk amerikans program.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...