Gå til innhold

pupper

Anbefalte innlegg

Gjest elinamaria
Skrevet

Det kommer vel sikkert an på hvordan man ser ut i resten av kroppen hvor stort det er. Er du 1.80 så ser vel D-cup bedre ut enn på en som er 1.60.

Jeg hadde som sagt D-cup, men mine pupper var lange :-) Ikke særlig pent.

Det har faktisk vært sånn fra jeg fikk pupper og ikke noe som kom etter at jeg ammet.

Supert at du syns puppene dine er flotte, det syns faktisk jeg også at mine er etterhvert :-)

hm...jeg er 159... og har aldri ammet eller vært gravid. Har bare arva de store runde faste puppene fra mamma! og venninna mi har DD og er kjempehappy. for hun var Acup før. Men da var hun på "slankern" for å si det pent. men jeg er happy jeg og tørr nesten ikke slanke meg mer, for det er digg å ha (NORALT) store pupper:p men vet ikke...det er et vanskelig valg. Men vår andre venninne, hun hadde store pupper, så store at hun kun måtte bruke store sportsBH'er. Vi finner da bh i vanlige butikker.Og hun tok operasjon og er fornøyd nå. Hun presiserer alltid at hun var heldig og IKKE hadde hengpupper, men hun hadde angst for å få det tror jeg. Ikke kan hun amme heller, så hun slipper vel de vrengte baklommene..:P

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

4

• Freya

3

• flisa

2

• laguna1365380434

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

har ca samme str som deg, og jeg får avogtil spm om de er ekte jeg og. Hehe... jeg må seriøst bare le av det! Ideen om silikon kom faktisk et steds fra- FRA OSS! Er jo faktisk normalt at det kvinnelige kjønn har pupper.

Og sandra lyng haugen er for ung til å få lov til å ta silikon.

Ikke nå lenger... Fylte nylig atten.

Men hun kunne neppe rukket å legge inn silikon allerede, vel?

Gjest elinamaria
Skrevet

Ikke nå lenger... Fylte nylig atten.

Men hun kunne neppe rukket å legge inn silikon allerede, vel?

hun har rett og slett fått kvinnelige former. noen får større volum på dem enn andre.

serendipity
Skrevet

hun har rett og slett fått kvinnelige former. noen får større volum på dem enn andre.

Jeg syntes det er rart at folk ikke ser forskjell på silikon og ikke, for meg er det ganske lett å se dette på de aller aller fleste. Og Sandra Lyng Haugen har garantert ikke silikon!!

Skrevet

Jeg syntes det er rart at folk ikke ser forskjell på silikon og ikke, for meg er det ganske lett å se dette på de aller aller fleste. Og Sandra Lyng Haugen har garantert ikke silikon!!

Nei, det var liksom det jeg mente...

Gjest elinamaria
Skrevet

Nei, det var liksom det jeg mente...

ja og vi støtta deg på det:)

Gjest redusert
Skrevet

D-cup er vel ikke svært. Ikke svært nok til at de henger som faen. Mine er nå faste og mamma hadde større og de hang aldri. Men det er sånn greie man alltid skal sørge for å minne på oss jenter med store pupper: storepupper blir HENGPUPPER!!!

Vi mennesker MÅ visst braute inn med noe negativt, når noen har noe positivt.

D-cup er vel litt stort? Selv har jeg redusert brystene med nesten en kg av hvert. Nå bruker jeg B eller C, og synes det er passe.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har også hørt den, men jeg blir i grunn bare litt smigra over at noen gidder å diskutere puppene mine jeg..:-o

Jeg er ganske tynn men med store pupper på, og mange ser ut til å ta dette som en naturstridighet..(og et irritasjonsmoment..)

Og noe som kan diskuters åpent, hvorsomhelst, og av hvemsomhelst..

Man skulle jo tro det var like "naturstridig" med flatbrystede, feite damer, men det er det ingen som henger seg opp i på samme vis...;)

serendipity
Skrevet

D-cup er vel ikke svært. Ikke svært nok til at de henger som faen. Mine er nå faste og mamma hadde større og de hang aldri. Men det er sånn greie man alltid skal sørge for å minne på oss jenter med store pupper: storepupper blir HENGPUPPER!!!

Vi mennesker MÅ visst braute inn med noe negativt, når noen har noe positivt.

D- er jo stort! Men det trenger jo ikke være FOR stort for deg :-) JEG ville sett komisk ut med str. D, det er jeg sikker på...

Gjest frida3
Skrevet

D- er jo stort! Men det trenger jo ikke være FOR stort for deg :-) JEG ville sett komisk ut med str. D, det er jeg sikker på...

Finnes også mange jenter som ikke er så høye som har store bryst, som faktisk kler dem godt!!! Man får være som man er!!!

serendipity
Skrevet

Finnes også mange jenter som ikke er så høye som har store bryst, som faktisk kler dem godt!!! Man får være som man er!!!

Sikkert! og MAN er SOM MAN er sånn er det med den saken. Jeg fikk veldig store pupper da jeg hadde født poden, og det så faktisk aldeles komisk ut, men det er sikekrt fordi de var så inmari struttende og kjmpe faste (pga. melken), naturlige store pupper hadde nok vært litt mer "slappe" og dermed sett mer natutrlig ut. Puppene mine så ut som stinne meloner.

Gjest frida3
Skrevet

Sikkert! og MAN er SOM MAN er sånn er det med den saken. Jeg fikk veldig store pupper da jeg hadde født poden, og det så faktisk aldeles komisk ut, men det er sikekrt fordi de var så inmari struttende og kjmpe faste (pga. melken), naturlige store pupper hadde nok vært litt mer "slappe" og dermed sett mer natutrlig ut. Puppene mine så ut som stinne meloner.

Ja,det er absolutt både fordeler og ulemper... Har selv store, synes jeg, og kunne tenke med reduksjon... Men synes absolutt at mange kler det. Men man må liksom føle litt på det selv ja...:)

Gjest frida3
Skrevet

Ja,det er absolutt både fordeler og ulemper... Har selv store, synes jeg, og kunne tenke med reduksjon... Men synes absolutt at mange kler det. Men man må liksom føle litt på det selv ja...:)

Ja, de fleste blir vel litt mer slappe etter ammingen...

Gjest D-cup
Skrevet

Jeg hadde som sagt store pupper og de hang ganske mye. Fjernet ca. 400 gram på hver pupp og er strålende fornøyd. Det beste er faktisk at bh-stroppene ikke gnager seg inn i skuldrene og at jeg nesten ikke har vondt i nakken mer.

Det er ikke mer enn 4 uker siden jeg tok reduksjonen så jeg vet ikke helt hvordan det kommer til å se ut enda, men foreløpig er jeg superfornøyd med størrelsen. Kan bruke 75 B i bh og jeg syns ikke de ser små ut i det hele tatt :-)

Gjest tjohooo
Skrevet

Det HO sa var likevel helt umenneskelig.

Hvis det "bedre å holde kjeft" fortalte om er representativt for hennes person, er det kanskje ikke så rart de finner på unnskyldninger som "familieferie" for å slippe å ha henne med på tur, og likevel kunne se broren/sønnen sin.

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg fikk en kommentar en gang om jeg hadde tatt silikon. Jeg gikk i bikini da. Jeg ble særdeles smigret, for jeg er slank og har tilsvarende små pupper. Bruker B-cup, men disse passer bare hvis de er vattert eller er pushup med sånn pute inni.

Jeg ble hvertfall kjempestolt! HAH! Jeg har perfekte pupper tenkte jeg da. Nå er jeg gravid og ting har forandret seg litt ja... Ser ikke mye silikon ut nå lenger gitt.

Skrevet

Hvis det "bedre å holde kjeft" fortalte om er representativt for hennes person, er det kanskje ikke så rart de finner på unnskyldninger som "familieferie" for å slippe å ha henne med på tur, og likevel kunne se broren/sønnen sin.

de høres rare ut alle sammen....:)

Gjest hysj da...
Skrevet

Jeg har også hørt den, men jeg blir i grunn bare litt smigra over at noen gidder å diskutere puppene mine jeg..:-o

Jeg er ganske tynn men med store pupper på, og mange ser ut til å ta dette som en naturstridighet..(og et irritasjonsmoment..)

Og noe som kan diskuters åpent, hvorsomhelst, og av hvemsomhelst..

Man skulle jo tro det var like "naturstridig" med flatbrystede, feite damer, men det er det ingen som henger seg opp i på samme vis...;)

Jo, tro meg, vi kommenterer dem å! :P

laguna1365380434
Skrevet

Jo, tro meg, vi kommenterer dem å! :P

Gør dere?;)

Det tør ikke jeg!:-o

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...