Gå til innhold

cheese doodles

Anbefalte innlegg

Gjest gaffel
Skrevet

Ei på jobb fortalte om ei som spiste cheese doodles med gaffel, det så helt teit ut sa hun. Selv synes jeg det var en glimrende ide. Har derfor gjort det i kveld. beste tipset jeg har fått på lenge:)

Gjest eklebekle
Skrevet

det pleier jeg også å gjøre, helst sånn kakegaffel! har jeg ikke det, så spises det med tannpirkere!

Skrevet

Syns det er direkte kvalmt uansett hvordan man spiser det jeg da... Men det er klart at det er bedre med gaffel enn å få det gufne greine utover på fingrene.

Gjest observatør fra nord
Skrevet

Syns det er direkte kvalmt uansett hvordan man spiser det jeg da... Men det er klart at det er bedre med gaffel enn å få det gufne greine utover på fingrene.

Det er ganske uggent å spise poteter når du er kvalm også. Gjør det nå.

Gjest Shira12
Skrevet

Cheese doodles er det beste som finst!!!

Kanskje jeg skal prøve med gaffel neste gang, så slipper jeg smuler over alt ;-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Selv spiser jeg det med spisepinner, så får jeg begrenset inntaket med det samme.

Skrevet

Selv spiser jeg det med spisepinner, så får jeg begrenset inntaket med det samme.

Kineseren i klassen til datteren min hadde sin far på besøk, som holdt et foredrag om Kina. Etterpå fikk alle forsøke å spise nonstop med spisepinner. Kun far&sønn klarte det. :)

Gjest snack
Skrevet

det pleier jeg også å gjøre, helst sånn kakegaffel! har jeg ikke det, så spises det med tannpirkere!

Jeg bruker også tannpirkere. Må ha det for hånden uansett når man spiser ostepop, det setter seg jo så grundig i jekslene..! Ser litt jålete ut, men de fleste som kommenterer det, sier at det var smart. Så gjør de det samme.

Skrevet

Jeg bruker også tannpirkere. Må ha det for hånden uansett når man spiser ostepop, det setter seg jo så grundig i jekslene..! Ser litt jålete ut, men de fleste som kommenterer det, sier at det var smart. Så gjør de det samme.

Tannpirkere var jo genial",

For det kjennes ut som tenna sitter på trinser når ostepopen er fortært, og da blir det jo gjenbruk av pirkerne:-)

Skrevet

Mannen min spiser det også med gaffel - det ser litt smårart ut ja,men det verste med cheeze doodles er jo at det lukter py...

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg spiser Japp med kniv og gaffel.

*herme Seinfeld*

Gjest begonia
Skrevet

Det gav meg en ide! Hter å bli fettet på fingrene av potetgull og slikt. Kanskje skal jeg ta fram sukkerklypa? hehe...

Skrevet

Det gav meg en ide! Hter å bli fettet på fingrene av potetgull og slikt. Kanskje skal jeg ta fram sukkerklypa? hehe...

Det får da være måte på fisefineri... hihi

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Dette minner meg om den Seinfeld-episoden hvor det ble skapt en trend med å spise Snickers-sjokolade med kniv og gaffel :)

Jeg satt faktisk selv og gaflet i meg Cheez Doodles i går, men brukte gamlemetoden (med fingrene), uten å bli nevneverdig tilgriset...

Gjest prust
Skrevet

Så lurt! Skal jeg jammen prøve. Min kjære er på butikken nå - tenk så deilig om han kjøper med seg en pose ostepop!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...