Gå til innhold

Har du sett vg nett idag?

Anbefalte innlegg

Gjest litt drøyt
Skrevet

Syns det var litt drøyt dette jeg...Trodde ikke VG greide å selge seg såpass. (den store blå i bakgrunnen :)

Hva mener du?

Ikke satt pris på her hvertfall.

Bare en tanke i de sene nattetimer.

Skrevet

Jeg likte det heller ikke - men nå er det borte.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg likte det ikke heller, min første tanke var at noe var galt med bildet.

Så skjønte jeg at det var reklame. Men usj, ble jo helt uoversiktelig hele vg nett.

Skrevet

Noen som gidder å forklare eller? Blir bare SÅ nysgjerrig og får rare tanker i hodet.

Skrevet

Noen som gidder å forklare eller? Blir bare SÅ nysgjerrig og får rare tanker i hodet.

Det var liksom en ramme rundt selve VG-delen av nettsiden. Rammen var mørkeblå og kunne klikkes på, og var reklame for HMs bikinikolleksjon eller noe sånt. :)

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Ikke så veldig pirrende...de hadde "heldekkende" reklame rundt hele VG-forsiden, så ut som sida lå og svømte i et basseng eller noe, tror kanskje det var Flash elns. Jævlig irriterende, faktisk, hvis man har treg forbindelse...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...