Gjest litt drøyt Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Syns det var litt drøyt dette jeg...Trodde ikke VG greide å selge seg såpass. (den store blå i bakgrunnen Hva mener du? Ikke satt pris på her hvertfall. Bare en tanke i de sene nattetimer. 0 Siter
Gyda Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Jeg likte det heller ikke - men nå er det borte. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Jeg likte det ikke heller, min første tanke var at noe var galt med bildet. Så skjønte jeg at det var reklame. Men usj, ble jo helt uoversiktelig hele vg nett. 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Noen som gidder å forklare eller? Blir bare SÅ nysgjerrig og får rare tanker i hodet. 0 Siter
Freya Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Noen som gidder å forklare eller? Blir bare SÅ nysgjerrig og får rare tanker i hodet. Det var liksom en ramme rundt selve VG-delen av nettsiden. Rammen var mørkeblå og kunne klikkes på, og var reklame for HMs bikinikolleksjon eller noe sånt. 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Noen som gidder å forklare eller? Blir bare SÅ nysgjerrig og får rare tanker i hodet. Ikke så veldig pirrende...de hadde "heldekkende" reklame rundt hele VG-forsiden, så ut som sida lå og svømte i et basseng eller noe, tror kanskje det var Flash elns. Jævlig irriterende, faktisk, hvis man har treg forbindelse... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.