Gjest RaMo Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Prøver en siste gang før jeg tar en avgjørelse etterpå. (skal bare til byen og handle fiskestang først) På vår bærbare maskin har vi Norton a.v.program, og selv om den bærbare har mye tilgjengelig plass på stasjonen så er det helt sirup. Fikk beskjed om at Norton var hønemor, og derfor gjorde maskinen noe treg. Bra med pirkete a.v.program, bevares, men maskinen er nesten ubrukelig slik den er nå. Skal altså bytte program og lurer på om noen har erfaring med følgende program : AVG. gratisprogram F-sucure. 6 mnd.gratis prøvetid. Computer associates, EZa.virus 12mnd. gratis prøvetid. Ikke noe problem med å kjøpe et godt antivirusprogram men her er altså dealen å finne et som er bra og som ikke sinker maskinen så mye. Så kjøper man heller etter å ha prøvd. Takk. 0 Siter
Gjest avast-bruker Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Jeg har brukt Avast antivirusprogram nå i snart ett år, og er veldig fornøyd med det. Programmet er gratis, du må bare registrere deg som bruker. Oppdateringer gjøres automatisk så du slipper å tenke på det. Du finner det hos www.avast.com 0 Siter
Gjest RaMo Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Jeg har brukt Avast antivirusprogram nå i snart ett år, og er veldig fornøyd med det. Programmet er gratis, du må bare registrere deg som bruker. Oppdateringer gjøres automatisk så du slipper å tenke på det. Du finner det hos www.avast.com Jeg har tenkt på Avast. Men jeg innstallerte dette på en annen stasjonær vi har og fikk hele tiden problemer med den trådløse tilkoblingen på maskina. Innstallering og bruk fungerte ikke. Så du har ikke merket noe slik? Takk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.