Gå til innhold

Kjøpe fargede linser uten styrke

Anbefalte innlegg

Gjest Helledussen
Skrevet

Hei,

Er det noen her som har kjopt fargede linser på nett uten styrke. Skal ogsa reise til usa om en stund, og lurer paom det finnes noen lure stdere jeg kan kjope slike linser der...

Er det noen som vet...Pa forhand takk.

Skrevet

Hei,

du kan fint kjøpe fargede linser på internett, dette er ofte noe billigere enn i butikken. MEN: du er nødt til å ha en synstest først. Det er veldig viktig for å finne rett størrelse på linsene du trenger. Du bør aldri bruke kontaktlinser som ikke har blitt tilpasset deg. En fordel med å kjøpe disse linsene hos optiker er at du kan prøve fargene på forhånd, det kan du ikke over nettet.

i USA er slike linser billigere, men der får du ikke kjøpe uten en synsprøve først.

hvis du vil titte så kan du bruke www.minelinser.no

En god nettside, og de sender linsene rask i posten.

men jeg vil absolutt råde deg til å gå til en optiker. En måneds forbruk av fargelinser ligger rundt kr. 300 pr måned

Skrevet

Slenger meg på nestenlegen, hehe, hvis du har feil størrelse ++ i forhold til øynene dine så er det skikkelig ubehagelig og du ser nesten ingenting. For at den skal sitte korrekt etc må du blant annet ha rett krumningstall, hvis ikke kan du risikere at hullet til pupillen ikke treffer pupillen, og at den hele tiden glir ut av øyet. Da ser du fint lite!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...