lurelina Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Har lagt dette inn på barnemedisin, men prøver her også: Har en 3-åring som har hatt høy feber (ca. 40) et par dager, og er veldig slapp. Orker ikke gå, ligger bare på sofaen og ynker seg eller sover. Tror det er influensa, men jeg kan ikke huske at vi har hatt det så ille før. Er dette "bare" influensa, eller kan det være noe annet? Ville dere dratt på legevakta, eller ventet og sett til mandag? Vi er takknemlig hvis noen vil dele av sin erfaring.... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Det viktigste er allmentilstanden, ikke høyden på feberen. Spiser og drikker han? Det viktigste er å få i seg nok væske, særlig når man har feber. Om han er veldig slapp og drikker lite ville jeg absolutt vurdert lege. Men begge mine har mange ganger hatt høy feber i to-tre dager, så gir den seg like brått som den kom. Når feberen gir seg er det vanlig å få utslett, som varer et par dager. 0 Siter
tiliti Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Forkjølet/snørr/hoste? Hvis ikke ville jeg dratt innom legen på mandag og sjekket om det er bakterie eller virus. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.