thinkerbell Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg vurdere å flytte vekk en periode, kanskje for noen år. Jeg har fått tilbud om en leilighet i Paris som virker ok, men jeg er usikker. I New York er leiligehtene nesten uoverkommelig dyre. Er det noen av dere Dollinger som bor andre steder i verden (inkl europa) som kan gi meg litt tips/råd. 0 Siter
Sofline Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hva koster en leilighet i Paris? (Jeg vurderer selv å flytte til en europeisk storby.) Jeg bor i Danmark (kanskje akkurat ikke det du vil men...). Her er det billigere å bo enn i Norge, hvis man ser bort fra København, hvor prisene er litt dyrere enn i Oslo. 0 Siter
Gjest priser Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hva koster en leilighet i Paris? (Jeg vurderer selv å flytte til en europeisk storby.) Jeg bor i Danmark (kanskje akkurat ikke det du vil men...). Her er det billigere å bo enn i Norge, hvis man ser bort fra København, hvor prisene er litt dyrere enn i Oslo. i paris koster det mye å kjøpe. Prisene har gått forbi oslo. Leieprisene er også dyre, og ikke så lett å få leilighet. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Skrevet 9. juni 2005 Hva koster en leilighet i Paris? (Jeg vurderer selv å flytte til en europeisk storby.) Jeg bor i Danmark (kanskje akkurat ikke det du vil men...). Her er det billigere å bo enn i Norge, hvis man ser bort fra København, hvor prisene er litt dyrere enn i Oslo. Leiligheten i Paris var flott, men bevares for en pris det var: 7000,- i måneden. Danmark er et deilig land, men språket strever jeg litt med... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.