Gå til innhold

Anbefalte innlegg

skorpionfisken

DOL har jo med den menneskelige helse å gjøre. Men for mange dyreeiere har deres egen helse sammenheng med dyrenes helse.

Jeg vil tro at om dere engasjerer en veterinær her, så vil han få mange 100,- kroners spørsmål.

Det er allerede mye diskusjon rundt på åpent om dyr, de diskusjonene ville passet fint inn i et dyreforum.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186164-forum-for-dyresp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trultemor25

Enig der.

Nå finnes det dyreforum andre steder da, www.dyrenett.no f.eks, men der er det ingen veterinær som svarer, der er det bare alle andre, og det er liten aktivitet der og svært lav snittalder (har jeg fått inntrykk av hvertfall).

Så ja, dyreforum her på DOL hadde vært midt i blinken.

• 3 måneder senere...

Enig der.

Nå finnes det dyreforum andre steder da, www.dyrenett.no f.eks, men der er det ingen veterinær som svarer, der er det bare alle andre, og det er liten aktivitet der og svært lav snittalder (har jeg fått inntrykk av hvertfall).

Så ja, dyreforum her på DOL hadde vært midt i blinken.

Skal dere ha svar på spørsmål angående dyr kan dere ta en titt på Dyreweb.no

Der finnes mulighet for å skrive inn spørsmål som Dyreweb svarer på. Vi er kvalifiserte til å svare på de fleste spørsmål, men står vi fast henvender vi oss til vår veterinær.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...