Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.Jeg kom hjem fra sykehuset idag med diagnosen årebetennelse.Jeg har sagt dem at jeg har ulcerøs colitt.Leste om årebetennelse på nettet og der stod at dette er en sykdom som sees litt oftere hos pasienter med uc...og at den da trenger spes behandling?Kjenner du til dette?Jeg ble sendt hjem med en salve til å smøre på og ikke noe mer info enn dette.Ble veldig usikker på dette nå,og håper du gir meg mer utfyllende svar om hva årebetennelse er og behandling av dette.Den salven jeg fikk heter:Hirudoid.Hva skulle være spes beh ved ulcerøs colitt?Skal jeg be om ny behandling?Hvordan skal jeg forholde meg nå hjemme?Takk for svar. Jeg er 46 år.Har hatt uc siden jeg var 17.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186232-%C3%A5rebetennelse-ulcer%C3%B8s-colitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Jeg har ingen erfaring med kombinasjonen ulcerøs colitt og årebetennelse dessverre. Det er også vanskelig for meg å kommentere behandlingen fra sykehuset med den informasjon som foreligger og uten mulighet til å undersøke deg.

Jeg har ingen erfaring med kombinasjonen ulcerøs colitt og årebetennelse dessverre. Det er også vanskelig for meg å kommentere behandlingen fra sykehuset med den informasjon som foreligger og uten mulighet til å undersøke deg.

Takk alikevel.

Noen andre med erfaring på dette?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...