Gjest Irritert og litt lei meg Datter Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Foreldrene mine er begge over 80 år.Her om dagen var de hos legen.Han skulle sjekk ørene til moren min.Hun har " urolig kropp" pga av flere hjerneslag.Da sier legen plutselig når han skal sjekke ørene hennes:"Nå får du se å sitte stille, du sitter jo som en liten unge...." Moren min hører heldigvis så dårlig at hun ikke fikk med seg det han sa.Men det gjorde derimot faren min.Han ble lei seg og følte seg lite respektert på mammas vegne. Er vi for hårsåre, eller er det slik jeg føler:lite profft av legen? 0 Siter
kvinnen20 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 sånnt er forferdelig! mange eldre kan bli snakket til og behandlet som om de var barn. mange gjør til en barnlig stemme også når de snakker til de eldre, akkurat på samme måte som du snakker med babyer som ikke har begyndt å prate enda. sånnt er bare avskyelig 0 Siter
garho Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Jeg synes ikke det. Tror legene har for lite tid til hver pasient. De er rett å slett for stresset. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.