ekte nick Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Ei venninne har bedt meg om hjelp til å finne ut dette, så jeg spør her. Hun og samboeren sliter med store konflikter. Hun ønsker parterapi, men har hatt dårlig erfaring med familiekontoret i bydelen der de bor (ekstremt lange ventelister og deretter en behandler de overhodet ikke likte). Hvor kan de ellers henvende seg? Til en annen bydel? Et privat senter? Noen som har noe sted å anbefale? Min venninne sliter virkelig i forholdet sitt, og er samtidig så utslitt at hun føler seg helt handlingslammet. 0 Siter
Gjest som jeg vet om Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Om en eller begge er studenter kan de høre med sosionom på det stedet de studerer. (Har selv god erfaring med sosionomtjenesten på Blinern). Ellers finnes det jo som dere vet i bydelene (familiekontor) evt kan de sjekke privatpraktiserende psykologer som tar par. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.