Gå til innhold

Parterapi i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne har bedt meg om hjelp til å finne ut dette, så jeg spør her. Hun og samboeren sliter med store konflikter. Hun ønsker parterapi, men har hatt dårlig erfaring med familiekontoret i bydelen der de bor (ekstremt lange ventelister og deretter en behandler de overhodet ikke likte).

Hvor kan de ellers henvende seg? Til en annen bydel? Et privat senter?

Noen som har noe sted å anbefale?

Min venninne sliter virkelig i forholdet sitt, og er samtidig så utslitt at hun føler seg helt handlingslammet.

Gjest som jeg vet om
Skrevet

Om en eller begge er studenter kan de høre med sosionom på det stedet de studerer. (Har selv god erfaring med sosionomtjenesten på Blinern). Ellers finnes det jo som dere vet i bydelene (familiekontor) evt kan de sjekke privatpraktiserende psykologer som tar par.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...