Gå til innhold

Webbis, jeg tror du bør holde øye med forum for adopsjon...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff jeg blir litt nervøs, tenkte du på mitt spørsmål vedr. dokumentaren på TV2 ?

Jeg tenkte på det samme da jeg så den. Vet ikke hva som har skjedd på a-forumet, men virker noe merkelig om det er innlegget ditt snø snakker om...

Gjest undrende mamma

Jeg tenkte på det samme da jeg så den. Vet ikke hva som har skjedd på a-forumet, men virker noe merkelig om det er innlegget ditt snø snakker om...

Jeg håper ikke det iallefall.

For meg som mamma var det et naturlig spørsmål etter programmet.

Jeg følger ikke så godt med inne på Adopsjonsforumet, men har fått med meg at det er veldig under oppsikt der inne.

Ja ja, får jeg ikke noe svar så får jeg ikke noe svar, somsagt jeg bare lurte, for jeg selv hadde kanskje følt sjalusi hvis det hadde vært jeg som hadde vært i situasjonen.

Gjest sikkert tegn på trollet vårt

Jeg håper ikke det iallefall.

For meg som mamma var det et naturlig spørsmål etter programmet.

Jeg følger ikke så godt med inne på Adopsjonsforumet, men har fått med meg at det er veldig under oppsikt der inne.

Ja ja, får jeg ikke noe svar så får jeg ikke noe svar, somsagt jeg bare lurte, for jeg selv hadde kanskje følt sjalusi hvis det hadde vært jeg som hadde vært i situasjonen.

Det er nok ikke deg det siktes til, men en som svarte deg og ble slettet.

Annonse

Gjest sikkert tegn på trollet vårt

Puuuh, godt å høre.

Fikk ikke med meg at noen svarte meg engang jeg :o).

Det lå ikke inne lenge, men var fra samme person som har prøvd å svare deg en gang til.

Ikke bry deg om det. Spørsmålet ditt var helt greit, men når folk ser at trollet vårt er på ferde, kvir alle seg for å bli med i diskusjonen.

Gjest undrende mamma

Det lå ikke inne lenge, men var fra samme person som har prøvd å svare deg en gang til.

Ikke bry deg om det. Spørsmålet ditt var helt greit, men når folk ser at trollet vårt er på ferde, kvir alle seg for å bli med i diskusjonen.

Jeg så det siste svaret jeg fikk.

Webbis må gjerne slette spørsmålet mitt også :o), så slipper h*n å sitte å passe på "trollet" fremover, hvis det skal fortsette å svare meg med uinteressante svar.

Huff jeg blir litt nervøs, tenkte du på mitt spørsmål vedr. dokumentaren på TV2 ?

Nei, det var ikke spørsmålet ditt, så du kan puste rolig igjen :-)) Men han svarte på det. Han har også svart på et par andre tidligere i dag.

Beste hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...