Gå til innhold

temperament...

Anbefalte innlegg

temperament..

hei. har et spørsmål ang min samboer. han er verdens snilleste, og ønsker ingen på denne jord noe vondt. men han har et problem med temperementet sitt. i enkelte tilfeller blir han så sint at han mister kontrollen. under disse anfallene slår han hull i vegger, river ned bilder fra veggen å ødelegger... å div andre ødeleggelser. han har aldri gjort noe mot meg eller vårs datter, men jeg blir veldig redd ham når det skjer. han har inrømmet flere ganger at dette plager ham, men han tror ikke at han kan bli kvitt dette prob. hans mor sier at han har vert slik siden han var liten. har merket meg at han ofte får disse anfallene når han er stresset, el når han blir minnet om at han har gjort en feil el lingnende. hvis han feks skal montere et skap, men ikke får det til, så kan det ende opp med at hammeren flyr gjennom vinduet. håper du forstår problemet, å kansje kan hjelpe oss med dette. Takker for svar, Tomilla.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186640-temperament/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...