Gå til innhold

Pussig ordning, Lamictal og RTV...

Anbefalte innlegg

vil bli borte

For å få Lamictal mot bipolar 2 dekt av trygdekontoret må en visstnok søke på eget skjema.

Jeg så skjemaet ute på nett, og det er ingen kriterier som må være oppfyllt annet enn diagnosen for å få medisinen. Ikke krav til tidligere behandling.

Hva er poenget med det skal en søke bare for å søke? Måtte hvert mye enklere med automatisk blåresept.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186773-pussig-ordning-lamictal-og-rtv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest schnnuuppa

Hei, jeg får Lamictal skrevet ut på blå resept på pkt. 7 - no problem - har ikke måttet søke eller noe. Helt greit på apoteket også. Er det opp til psykiaterne å skrive ut på hvit eller blå resept tro? Håper du slipper å baske med byråkratiet!

Er opp til apoteket å. De nektet nå å gi meg på blå respekt for den skulle BARE være for epilepsi. Men jeg hadde resept på ørten andre antidepp og anti psykotika og sovepiller i tillegg så de skjønte vel lunta. Skulle ikke få noe lamictal på blå respept for depresjon nei!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...