Gjest KlikkaKlikka Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hei NHD :-) Jeg har nylig fått diagnosen BPD og er pasient på en dagpost. Nå vil ledelsen på dagposten begynne å diskutere behandling etter dagposten. Et tilbud jeg har fått er en ukentlig sammtalegruppe med 7 andre over lang tid. Alternativt at jeg starter opp med langtidsbehandling hos en privat psykiater som "tar hovedansvaret" og gruppelederen koordinerer med psykiateren. Er ganske redd for at kun 1,5 timer i uka med gruppeterapi vil gi veldig lite og kanskje føre til masse følelser som jeg ikke får bearbeidet og tatt ut noe sted. Det er mitt mareritt. Hva mener du NHD? Hva er et godt behandlingsregime for BPD med tanke på å virkelig oppnå resultater på sikt. Er det smart å få behandling fra to forskjellige miljøer? Forøverig er jeg svært ustabil, men har ingen voldelige utagerende tendenser. Går på Efexor som hjelper godt på enkelte ting. Skal prøve Orfiril. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/186780-nhd-ulike-behandlinger-ved-bpd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.