Gå til innhold

Pølse i brød

Anbefalte innlegg

Gjest vill, vakker
Skrevet

Jeg har funnet ut at når det er snakk om grillpølse så er det best med to tjukke striper ketchup og to tjukke striper sennep. Men er det derimot snakk om wiener så er det en tynn av hver som er saken.

Takk.

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Åsemor

4

• Mrs. Wallace

3

• lurulf

2

• hare1365380455

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Du får garantert Nobel-prisen for den forskningsbragden der :)

Gjest vill, vakker
Skrevet

Du får garantert Nobel-prisen for den forskningsbragden der :)

Ja, det skulle jeg rolig mene.

Gjest Sinai
Skrevet

Jeg har funnet ut at det er best med en zik-zak stripe uansett hvilken pølse det måtte være. Men så er jeg mer glad i ketchup enn pølser da :)

Gjest vill, vakker
Skrevet

Jeg har funnet ut at det er best med en zik-zak stripe uansett hvilken pølse det måtte være. Men så er jeg mer glad i ketchup enn pølser da :)

Jo, men mine to tjukke striper går bittelitt i zikk-zakk.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg kjører knallhardt på to rette ketchupstriper og en med sennep uansett pølsetype.

Srpøstekt løk til wiener i lompe, og rå løk til grill i brød.

Gjest Mr Pimmel
Skrevet

Jeg har funnet ut man blir tørst av å spise salt sild, og at når jeg hører brannbilen ,så er det brannbilen som kommer.

Gjest Sinai
Skrevet

Jeg har funnet ut man blir tørst av å spise salt sild, og at når jeg hører brannbilen ,så er det brannbilen som kommer.

Fint å vite at alt er i orden med hørsel og smaksløker :)

Gjest Mr Pimmel
Skrevet

Fint å vite at alt er i orden med hørsel og smaksløker :)

Jeg klør i rompa, og jeg tror det er fordi jeg får tenner. Ganske unikt det der.

Gjest Mr Pimmel
Skrevet

Jeg kjører knallhardt på to rette ketchupstriper og en med sennep uansett pølsetype.

Bostonagurk, en slags finhakket pikcles, kjempegodt på pølse.

Gjest vill, vakker
Skrevet

Jeg må nok dessverre si at det korrekte er rå løk til begge deler. Evt ikke løk i det hele tatt. Unntaket er når en har rekesalat, da passer det best med sprøstekt løk.

Gjest Sinai
Skrevet

Jeg klør i rompa, og jeg tror det er fordi jeg får tenner. Ganske unikt det der.

Ikke så veldig unikt egentlig. Det er faktisk mulig å få cyster og sånt der nede som inneholder tenner :)

Gjest vill, vakker
Skrevet

Bostonagurk, en slags finhakket pikcles, kjempegodt på pølse.

Nei, det er det ikke. Been there. Done that.

Gjest Sinai
Skrevet

Grillpølse i brød, wiener med lompe. Begge med mest mulig ketchup på.

Skrevet

Jeg har en rett strek og en sikk-sakk-strek med ketchup, og en feit bølgete med sennep .(bergbys-sennep såklart!)

Gjest Mr Pimmel
Skrevet

Ikke så veldig unikt egentlig. Det er faktisk mulig å få cyster og sånt der nede som inneholder tenner :)

GI deg! Jeg spiser her!

Gjest Sinai
Skrevet

GI deg! Jeg spiser her!

Hehe :D

gi _meg_ !? det var da du som begynte.

:D

Gjest vill, vakker
Skrevet

Jeg har en rett strek og en sikk-sakk-strek med ketchup, og en feit bølgete med sennep .(bergbys-sennep såklart!)

Hva behager? Bergby-sennep?

Gjest Mr Pimmel
Skrevet

Hehe :D

gi _meg_ !? det var da du som begynte.

:D

Jeg forutså ikke at det kunne finnes slike misdannelser, det kalles vel en tvilling?

Skrevet

Hva behager? Bergby-sennep?

Annen sennep er guffen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...