Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frøet har jo lår på tykkelse med mine langfingre - det er klart det ikke blir mye rumpe når man er så skinnmager som det.

Det ville nok sett veldig "lekkert" ut med en silikon-sprettrumpe på det beinranglet der, tenker jeg :-)

".................................."

Skrevet

Det er mer enn rumpe som mangler på hun der. Ikke akkurat av det mest sexy slaget.

Når man klager på noe sånt har man det altfor godt.

Gjest togli
Skrevet

Kjempedeilig å høre at de som ser tilsynelatende perfekte ut har komplekser også

*godter seg*

;-)

Skrevet

Kjempedeilig å høre at de som ser tilsynelatende perfekte ut har komplekser også

*godter seg*

;-)

Og HJELP, magen hennes var klumpete og rar hele TRE måneder etter fødselen! Jeg skjønner ikke at hun overlever jeg, altså.

Gjest togli
Skrevet

Og HJELP, magen hennes var klumpete og rar hele TRE måneder etter fødselen! Jeg skjønner ikke at hun overlever jeg, altså.

Ja, fy! Syntes jeg så henne i et eller annet ukeblad med bar mage seks uker etter fødselen. Så vidt jeg kunne se, så jeg ikke en eneste bulk. Det kan jo tenkes at bilringen(e) titter fram når hun sitter da (sånn som med meg..)

Ganske interessant tråd iallefall ;-)

Skrevet

Ja, fy! Syntes jeg så henne i et eller annet ukeblad med bar mage seks uker etter fødselen. Så vidt jeg kunne se, så jeg ikke en eneste bulk. Det kan jo tenkes at bilringen(e) titter fram når hun sitter da (sånn som med meg..)

Ganske interessant tråd iallefall ;-)

Ja, det er iallefall bra at hun har noe å bekymre seg over, stakkars lita jente. :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...