Freya Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=279987 Stakkars, stakkars rike lille Posh! Kan hun ikke bare kjøpe seg en rumpe da? 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Frøet har jo lår på tykkelse med mine langfingre - det er klart det ikke blir mye rumpe når man er så skinnmager som det. Det ville nok sett veldig "lekkert" ut med en silikon-sprettrumpe på det beinranglet der, tenker jeg :-) ".................................." 0 Siter
mrxx Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Det er mer enn rumpe som mangler på hun der. Ikke akkurat av det mest sexy slaget. Når man klager på noe sånt har man det altfor godt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Kjempedeilig å høre at de som ser tilsynelatende perfekte ut har komplekser også *godter seg* ;-) 0 Siter
Freya Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Skrevet 6. juni 2005 Kjempedeilig å høre at de som ser tilsynelatende perfekte ut har komplekser også *godter seg* ;-) Og HJELP, magen hennes var klumpete og rar hele TRE måneder etter fødselen! Jeg skjønner ikke at hun overlever jeg, altså. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Og HJELP, magen hennes var klumpete og rar hele TRE måneder etter fødselen! Jeg skjønner ikke at hun overlever jeg, altså. Ja, fy! Syntes jeg så henne i et eller annet ukeblad med bar mage seks uker etter fødselen. Så vidt jeg kunne se, så jeg ikke en eneste bulk. Det kan jo tenkes at bilringen(e) titter fram når hun sitter da (sånn som med meg..) Ganske interessant tråd iallefall ;-) 0 Siter
Freya Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Skrevet 6. juni 2005 Ja, fy! Syntes jeg så henne i et eller annet ukeblad med bar mage seks uker etter fødselen. Så vidt jeg kunne se, så jeg ikke en eneste bulk. Det kan jo tenkes at bilringen(e) titter fram når hun sitter da (sånn som med meg..) Ganske interessant tråd iallefall ;-) Ja, det er iallefall bra at hun har noe å bekymre seg over, stakkars lita jente. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.