Prozak Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Madammen kom med en god beskrivelse når vi så reklamen for platen hans på tv-en her om dagen: "Steike, så balleløst." Hadde jeg hatt en sånn pipestemme, så tror jeg at jeg hadde holdt kjeft :-) "....................................." 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Jeg har visst ikke sett den reklamen, og jeg aner heller ikke hvem det er.... (Kanskje like så greit?) 0 Siter
Gjest fordetså Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Jeg har ikke sett reklamen, men jeg liker da musikken hans 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Skrevet 6. juni 2005 Jeg har ikke sett reklamen, men jeg liker da musikken hans Smak og behag. Squeak og gnål, "meteroseksuell" halvfeminint supperæl, kaller jeg det :-) "..................................." 0 Siter
Gjest swix Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Musikken hans ljoma i blokka her i helga, trodde det var ei dame som sang... helt til jeg så reklamen i går. Ikke min stil, nei. 0 Siter
amber sun Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Jeg vet ikke hvem han er engang. Burde jeg det, tro? hm... Men hvis det er suppesanger og pipestemme så er det kanskje like så greit at jeg ikke har hørt det. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Jeg vet ikke hvem han er engang. Burde jeg det, tro? hm... Men hvis det er suppesanger og pipestemme så er det kanskje like så greit at jeg ikke har hørt det. Vi får skaffe en cd med fyren til neste vorspiel! (Eller kanskje ikke....) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Vi får skaffe en cd med fyren til neste vorspiel! (Eller kanskje ikke....) Hvis det er så mye sippesang som det høres ut til, så tror jeg vi dropper det heller, jeg. :-p Får heller sette på de berømte H**********, hvis vi vil ha avveksling fra dance og techno. Vorspiel skal tross alt være gøy og ikke jamrende, hehe. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Hvis det er så mye sippesang som det høres ut til, så tror jeg vi dropper det heller, jeg. :-p Får heller sette på de berømte H**********, hvis vi vil ha avveksling fra dance og techno. Vorspiel skal tross alt være gøy og ikke jamrende, hehe. Ingen sippemusikk, nei! Det var ikke så mye vi hørte på det du hadde med heller? 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Skrevet 6. juni 2005 Jeg vet ikke hvem han er engang. Burde jeg det, tro? hm... Men hvis det er suppesanger og pipestemme så er det kanskje like så greit at jeg ikke har hørt det. Jeg synes den reklamen går hele tiden på tv. Nå ser jeg ikke mye på tv, men jeg gløtter innom ganske ofte, og da piper denne balleløse femien mot meg hver gang :-) "....................................." 0 Siter
amber sun Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Jeg synes den reklamen går hele tiden på tv. Nå ser jeg ikke mye på tv, men jeg gløtter innom ganske ofte, og da piper denne balleløse femien mot meg hver gang :-) "....................................." Hm, og jeg ser egentlig mye på tv. Er det reklame for plata hans, eller er det for noe annet? Får sjekke ikveld når jeg skrur på tv'en igjen. Og høre hvor ille det høres ut 0 Siter
amber sun Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Ingen sippemusikk, nei! Det var ikke så mye vi hørte på det du hadde med heller? Nei det var ikke det. Det var ikke sippemusikk, men kanskje litt for rolig for humøret vi var i.? 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Skrevet 6. juni 2005 Hm, og jeg ser egentlig mye på tv. Er det reklame for plata hans, eller er det for noe annet? Får sjekke ikveld når jeg skrur på tv'en igjen. Og høre hvor ille det høres ut For platen, ja. "............................." 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Nei det var ikke det. Det var ikke sippemusikk, men kanskje litt for rolig for humøret vi var i.? Neste gang får vi ha bedre tid og høre på mer musikk. Ble kanskje litt kort tid sist =) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Det holder jeg med madammen din i. Drit kjedelig. 0 Siter
Gjest no nick today my nick has gone away Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Hm, og jeg ser egentlig mye på tv. Er det reklame for plata hans, eller er det for noe annet? Får sjekke ikveld når jeg skrur på tv'en igjen. Og høre hvor ille det høres ut Gå her www.christianwalz.com Et sted nede på siden står det "Click here to listen" Velg låta "Wonderchild" - NÅ vet du hvem det er.. 0 Siter
amber sun Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Gå her www.christianwalz.com Et sted nede på siden står det "Click here to listen" Velg låta "Wonderchild" - NÅ vet du hvem det er.. Takk takk Og jepp - nå vet jeg hvem det er ja. *s* Det er jo en sånn typisk låt som P4 spiller i løpet av ettermiddagen i trafikksendingen f eks. Sånn lett greie som egentlig er litt irriterende. Ikke noe jeg ville brukt penger på, nei. 0 Siter
amber sun Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Og da har jeg endelig funnet ut hvem det er, og sier meg bare enig med madammen der. Det var så lett at det var irriterende. En sang som ville gjort at jeg bytta kanal om jeg hørte den på P4 mens jeg kjørte hjem fra jobb, f eks. 0 Siter
Gjest no nick today my nick has gone away Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Takk takk Og jepp - nå vet jeg hvem det er ja. *s* Det er jo en sånn typisk låt som P4 spiller i løpet av ettermiddagen i trafikksendingen f eks. Sånn lett greie som egentlig er litt irriterende. Ikke noe jeg ville brukt penger på, nei. Blar ikke frem lappene jeg heller, nei. Og strengt tatt blir ikke det nødvendig, så mye airplay som den låta har på radioen om dagen 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Smaken er forskjellig. jeg digger wonderchild sangen:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.