Prozak Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1306311 Endelig, holdt jeg på å si. Jeg har ikke forstått hvorfor Apple har insistert på å tvilholde på en prossesorteknologi som rett og slett er teknisk mindre bra enn Intel og AMD. Nå har endelig Jobs løftet på skylappene. Hva dette evt. fører med seg for Apple og Mac generellt, er en annen sak. Det overlater jeg til andre å teorisere om. "...................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Skrevet 6. juni 2005 Litt mer "nytt": http://mac1.no/node/1601 Det der var jo ikke "nytt" - det var rykende ferskt _nytt_. "The soul of the Mac is the OS" Det spørs hvor lenge de klarer å holde igang den teknisk horrible, halvveies herpede unix-mutasjonen som hverken er fugl eller fisk. Det er pent - penere OS9x og bakover (som forøvrig også var rimelig pent), men noe særlig mer har det ikke å skilte med. "................................." 0 Siter
Vincent Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Det der var jo ikke "nytt" - det var rykende ferskt _nytt_. "The soul of the Mac is the OS" Det spørs hvor lenge de klarer å holde igang den teknisk horrible, halvveies herpede unix-mutasjonen som hverken er fugl eller fisk. Det er pent - penere OS9x og bakover (som forøvrig også var rimelig pent), men noe særlig mer har det ikke å skilte med. "................................." gjesp 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Skrevet 6. juni 2005 gjesp ? Forsøker du å fremstå arrogant? :-) ".............................." 0 Siter
Vincent Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 ? Forsøker du å fremstå arrogant? :-) ".............................." Helt ærlig så driter jeg i hva du mener og hint og hist, og da spsielt om dine meninger om utseende til et os. For meg er det viktigste om maskin-parken min leverer det som jeg ønsker av den. Det gjør den. 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Skrevet 6. juni 2005 Helt ærlig så driter jeg i hva du mener og hint og hist, og da spsielt om dine meninger om utseende til et os. For meg er det viktigste om maskin-parken min leverer det som jeg ønsker av den. Det gjør den. "Helt ærlig så driter jeg i hva du mener og hint og hist, og da spsielt om dine meninger om utseendet til et os." Hva er det egentlig som feiler deg? Det var en kommentar om Apple, og min mening (basert på det tekniske i OS-et etc.). I tillegg sa jeg faktisk at jeg liker utseende på MacOS. Hvorfor du svarer på denne måten vet jeg ikke. Det virker som om du har et problem med meg som person, men jeg trodde du var voksen nok til å holde det adskilt fra en helt saklig, nøytral ORD-utveksling om MacOS. *rister på hodet* "For meg er det viktigste om maskin-parken min leverer det som jeg ønsker av den. Det gjør den." Jepp. Der er du nok veldig spesiell. Det er jo veldig uvanlig at det er nettopp det som er hovedfokuset for hva man helst vil ha. "....................................." 0 Siter
Gjest hau-hau Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 "Helt ærlig så driter jeg i hva du mener og hint og hist, og da spsielt om dine meninger om utseendet til et os." Hva er det egentlig som feiler deg? Det var en kommentar om Apple, og min mening (basert på det tekniske i OS-et etc.). I tillegg sa jeg faktisk at jeg liker utseende på MacOS. Hvorfor du svarer på denne måten vet jeg ikke. Det virker som om du har et problem med meg som person, men jeg trodde du var voksen nok til å holde det adskilt fra en helt saklig, nøytral ORD-utveksling om MacOS. *rister på hodet* "For meg er det viktigste om maskin-parken min leverer det som jeg ønsker av den. Det gjør den." Jepp. Der er du nok veldig spesiell. Det er jo veldig uvanlig at det er nettopp det som er hovedfokuset for hva man helst vil ha. "....................................." Negativ vinkling om mac til en mac-eier... da ber du om bråk;) 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Skrevet 6. juni 2005 Negativ vinkling om mac til en mac-eier... da ber du om bråk;) Heh-heh. Helt greit det - selv om jeg egentlig ikke er negativ til Mac. Men jeg må jo riste litt på hodet når man får svar som "jeg driter i hva du mener om noe som helst - du er dum" :-) "......................................" 0 Siter
Vincent Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 "Helt ærlig så driter jeg i hva du mener og hint og hist, og da spsielt om dine meninger om utseendet til et os." Hva er det egentlig som feiler deg? Det var en kommentar om Apple, og min mening (basert på det tekniske i OS-et etc.). I tillegg sa jeg faktisk at jeg liker utseende på MacOS. Hvorfor du svarer på denne måten vet jeg ikke. Det virker som om du har et problem med meg som person, men jeg trodde du var voksen nok til å holde det adskilt fra en helt saklig, nøytral ORD-utveksling om MacOS. *rister på hodet* "For meg er det viktigste om maskin-parken min leverer det som jeg ønsker av den. Det gjør den." Jepp. Der er du nok veldig spesiell. Det er jo veldig uvanlig at det er nettopp det som er hovedfokuset for hva man helst vil ha. "....................................." Hvorfor? Jo, fordi jeg ikke tilhører noen spesiell "menighet" hva prossessor og os angår. Jeg er utelukkende opptatt av bruk. Du, øyensynlig, av begge deler. Deg som person? Det kan jeg ikke på noen måte uttale meg om, siden jeg ikke har en ringeste anelse om hvem du er. 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Skrevet 6. juni 2005 Hvorfor? Jo, fordi jeg ikke tilhører noen spesiell "menighet" hva prossessor og os angår. Jeg er utelukkende opptatt av bruk. Du, øyensynlig, av begge deler. Deg som person? Det kan jeg ikke på noen måte uttale meg om, siden jeg ikke har en ringeste anelse om hvem du er. Hvorfor svarer du da så barnlig? Som om jeg har kranglet med deg om noe som helst? Forøvrig har vi møttes i person flere ganger, for en del år siden :-) "..................................." 0 Siter
Vincent Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Negativ vinkling om mac til en mac-eier... da ber du om bråk;) Riktignok har jeg flere Mac-er enn windowmaskiner, men.. som å banne i kjerka? nææ... :-) 0 Siter
Vincent Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Hvorfor svarer du da så barnlig? Som om jeg har kranglet med deg om noe som helst? Forøvrig har vi møttes i person flere ganger, for en del år siden :-) "..................................." jaja.. det har vært en lang dag.. du får skrive det på den kontoen... åå? har vi det? 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Skrevet 6. juni 2005 jaja.. det har vært en lang dag.. du får skrive det på den kontoen... åå? har vi det? "jaja.. det har vært en lang dag.. du får skrive det på den kontoen..." Sånt skjer. "åå? har vi det?" Jepp :-) "...................................." 0 Siter
Gjest hau-hau Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Hvorfor svarer du da så barnlig? Som om jeg har kranglet med deg om noe som helst? Forøvrig har vi møttes i person flere ganger, for en del år siden :-) "..................................." Det var da dere barket sammen om den dama på grendahuset:) 0 Siter
Vincent Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Det var da dere barket sammen om den dama på grendahuset:) Pass tannebissen nå.. ellers er det mer enn kroner du trenger. Ring CD først som sist. ;-) 0 Siter
Gjest hau-hau Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Pass tannebissen nå.. ellers er det mer enn kroner du trenger. Ring CD først som sist. ;-) Ser du tenna mine? 0 Siter
Vincent Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Ser du tenna mine? har du tannbiss-bilde på widgett? 0 Siter
Gjest hau-hau Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 har du tannbiss-bilde på widgett? Nei, jeg er ingen nettkjendis:) 0 Siter
Vincent Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Nei, jeg er ingen nettkjendis:) Det er jo bare kjeften som blir kjendis. Og det er vel ikke så dumt? Det er jo der du har det. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.