Gjest Må til gynekolog Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 har fått henvisning til gynekolog og jeg gruer meg litt. Har desverre litt dårlige erfaringer med noen som ikke har vært noe hyggelige. Jeg ønsker meg en som er vennlig og som kan få meg til å slappe av under undersøkelsen. Kan dere anbefale noen? 0 Siter
Gjest en hyggelig fyr Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Jeg var nylig til en, men han var på Volvat private legesenter, så det var litt dyrere. Men han var veldig snill, rolig og vennlig (jeg pleier vanligvis ikke like å gå til mannlige gyn, men han var helt ok). Husker ikke navnet, men tror ikke det er så mange gynekologer der. 0 Siter
Velouria Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Jeg var til en dame på skøyen legesenter for ett par år siden og hun var veldig hyggelig, tror hun het Mette, litt dårlig hukommelse.. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 På Majorstuen er det en veldig hyggelig og flink gynekolog. Dr. T. Rud. 0 Siter
Gjest må til gynekolog Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 På Majorstuen er det en veldig hyggelig og flink gynekolog. Dr. T. Rud. Takk for tips men vet at det er flere klinikker på Majorstua. Vet du hvilken dette er, og har han avtale? 0 Siter
Hønemoren Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Takk for tips men vet at det er flere klinikker på Majorstua. Vet du hvilken dette er, og har han avtale? Stemmer det, er visst flere i samme oppgang også, i selve Majorstuhuset. Inng. rundt hjørnet ved urmaker Krogh. Ja, han har avtale. Alle jeg har anbefalt han til er kjempegodt fornøyd. Akkurat nå for tiden er det ikke så lang ventetid heller. En kvinnelig gynekolog driver også her, men jeg anbefaler altså den mannlige. T. 22 69 16 01 0 Siter
Gjest mij Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Jeg var nylig til en, men han var på Volvat private legesenter, så det var litt dyrere. Men han var veldig snill, rolig og vennlig (jeg pleier vanligvis ikke like å gå til mannlige gyn, men han var helt ok). Husker ikke navnet, men tror ikke det er så mange gynekologer der. Erik Rokkones? Han går jeg til, kjempehyggelig. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Jeg var nylig til en, men han var på Volvat private legesenter, så det var litt dyrere. Men han var veldig snill, rolig og vennlig (jeg pleier vanligvis ikke like å gå til mannlige gyn, men han var helt ok). Husker ikke navnet, men tror ikke det er så mange gynekologer der. Men, Volvat er vel privat? Ikke leger med kommunal avtale. 0 Siter
Gjest må til gynekolog Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Stemmer det, er visst flere i samme oppgang også, i selve Majorstuhuset. Inng. rundt hjørnet ved urmaker Krogh. Ja, han har avtale. Alle jeg har anbefalt han til er kjempegodt fornøyd. Akkurat nå for tiden er det ikke så lang ventetid heller. En kvinnelig gynekolog driver også her, men jeg anbefaler altså den mannlige. T. 22 69 16 01 Takker så mye:) 0 Siter
collins Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Det er visst en oppe på Majorstua som bærer det noe spesielle navnet Fitzschnick. ...og sjefen for Osram-fabrikken heter Lampe... 0 Siter
Champagne Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Finnes ingen bedre enn han på Linderud, Dr. Ivar Omsjø Henie. Han har pasienter fra hele øst-Norge. Damer kommer fra Oppland, Østfold, Akershus osv. for å få time hos han. Han er rundt 50 år, og grunnen til hans popularitet, er at han ikke er en pratmaker. Han er fullstendig rolig, seriøs og ordentlig. Ikke en som skravler og spøker. Jeg får noia av sånne leger som ikke holder seg til saken. 0 Siter
Gjest må til gynekolog Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Finnes ingen bedre enn han på Linderud, Dr. Ivar Omsjø Henie. Han har pasienter fra hele øst-Norge. Damer kommer fra Oppland, Østfold, Akershus osv. for å få time hos han. Han er rundt 50 år, og grunnen til hans popularitet, er at han ikke er en pratmaker. Han er fullstendig rolig, seriøs og ordentlig. Ikke en som skravler og spøker. Jeg får noia av sånne leger som ikke holder seg til saken. han har jeg også hørt masse positivt om Moren min og alle veninnene hennes bruker han. Men jeg er student med dårlig råd, derfor må jeg ha en med avtale. Hvis han hadde hatt avtale hadde det vært supert 0 Siter
Hønemoren Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Finnes ingen bedre enn han på Linderud, Dr. Ivar Omsjø Henie. Han har pasienter fra hele øst-Norge. Damer kommer fra Oppland, Østfold, Akershus osv. for å få time hos han. Han er rundt 50 år, og grunnen til hans popularitet, er at han ikke er en pratmaker. Han er fullstendig rolig, seriøs og ordentlig. Ikke en som skravler og spøker. Jeg får noia av sånne leger som ikke holder seg til saken. Helt enig, min gynekolog er samme type som din! 0 Siter
Hønemoren Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Hovrdan går det? Funnet en som du tror er ok? 0 Siter
Gjest må til gynekolog Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Hovrdan går det? Funnet en som du tror er ok? Har fått anbefalt en som er ok, men han jobber på samme legekontor som han som jeg ikke syntes behandlet meg så bra. Kontordama syntes vel det var litt merkelig at jeg absolutt skulle ha han andre, når han som jeg ikke ville ha og som jeg hadde vært til før hadde mange ledige timer før han andre. Men jeg sto på mitt og sa at jeg skulle ha "han andre". Får håpe på bedre lykke denne gang 0 Siter
Hønemoren Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Har fått anbefalt en som er ok, men han jobber på samme legekontor som han som jeg ikke syntes behandlet meg så bra. Kontordama syntes vel det var litt merkelig at jeg absolutt skulle ha han andre, når han som jeg ikke ville ha og som jeg hadde vært til før hadde mange ledige timer før han andre. Men jeg sto på mitt og sa at jeg skulle ha "han andre". Får håpe på bedre lykke denne gang Ja, det får vi håpe. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.