Gjest mussmussa Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Den s"siste" sangen hans, duett med en dame...Finner ikke akkurat den for nedlasting-hjelp? 0 Siter
Prozak Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Den er slettet av FMBPM (Folkeaksjon Mot Banal og Patetisk Møkkamusikk). Dette medfører at alle servere/maskiner som deler musikk er infisert av et virus som automatisk sletter alle filer som har Finn Kalvik i filnavnet, eller forekomster av nevnte navn i innholdet. I tilfeller hvor innholdet er "kamuflert", går den gjennom lyd- eller bildestrømmen i filen og fjerner alle tekster som er ulidelig patetiske (f.eks "Aldri Mikkel Rev og Bæ-Bæææ Lille Laaam", "Jeg har vært blindet men nå kan jeg se. Elskling fordi du har lært meg det" etc.). "................................." 0 Siter
ariadne Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Den er slettet av FMBPM (Folkeaksjon Mot Banal og Patetisk Møkkamusikk). Dette medfører at alle servere/maskiner som deler musikk er infisert av et virus som automatisk sletter alle filer som har Finn Kalvik i filnavnet, eller forekomster av nevnte navn i innholdet. I tilfeller hvor innholdet er "kamuflert", går den gjennom lyd- eller bildestrømmen i filen og fjerner alle tekster som er ulidelig patetiske (f.eks "Aldri Mikkel Rev og Bæ-Bæææ Lille Laaam", "Jeg har vært blindet men nå kan jeg se. Elskling fordi du har lært meg det" etc.). "................................." LOL!! Så fortell ikke meg at du er eeeeensom, Og at solskinnet aldri når frem til deg... 0 Siter
flisa Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Den er slettet av FMBPM (Folkeaksjon Mot Banal og Patetisk Møkkamusikk). Dette medfører at alle servere/maskiner som deler musikk er infisert av et virus som automatisk sletter alle filer som har Finn Kalvik i filnavnet, eller forekomster av nevnte navn i innholdet. I tilfeller hvor innholdet er "kamuflert", går den gjennom lyd- eller bildestrømmen i filen og fjerner alle tekster som er ulidelig patetiske (f.eks "Aldri Mikkel Rev og Bæ-Bæææ Lille Laaam", "Jeg har vært blindet men nå kan jeg se. Elskling fordi du har lært meg det" etc.). "................................." Hehe 0 Siter
Prozak Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 LOL!! Så fortell ikke meg at du er eeeeensom, Og at solskinnet aldri når frem til deg... Steike - den glemte jeg! :-) "................................" 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Dette innlegget burde utvilsomt vært postet på forum for psykiatri. Det er sykt å laste ned Finn Kalvik. 0 Siter
ariadne Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Steike - den glemte jeg! :-) "................................" 0 Siter
Elis31 Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Den er slettet av FMBPM (Folkeaksjon Mot Banal og Patetisk Møkkamusikk). Dette medfører at alle servere/maskiner som deler musikk er infisert av et virus som automatisk sletter alle filer som har Finn Kalvik i filnavnet, eller forekomster av nevnte navn i innholdet. I tilfeller hvor innholdet er "kamuflert", går den gjennom lyd- eller bildestrømmen i filen og fjerner alle tekster som er ulidelig patetiske (f.eks "Aldri Mikkel Rev og Bæ-Bæææ Lille Laaam", "Jeg har vært blindet men nå kan jeg se. Elskling fordi du har lært meg det" etc.). "................................." Herregud så fæle folk er. Jeg synes han har fin musikk jeg!! 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Herregud så fæle folk er. Jeg synes han har fin musikk jeg!! Har bare lyst til å hjelpe deg med å skrive om første setningen din litt: Herregud så fæl Finn Kalvik er. :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Herregud så fæle folk er. Jeg synes han har fin musikk jeg!! Ja, helt nydelig. Også så flink han er til å skrive tekster som ikke er overklisjéfyllt oppgulp! De aller beste tekstene hans synes jeg er de norske tekstene på engelske/amerikanske sanger. Der viser han virkelig hviklen stor poet og stor musiker han er. Enkelte av de strofene han lirer av seg er rett og slett ufattelig at noen kan få seg til å synge (og ikke minst, _skrive_) i fullt alvor. "..................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Har bare lyst til å hjelpe deg med å skrive om første setningen din litt: Herregud så fæl Finn Kalvik er. :-) Han er absolutt helt på høyde med Arnie. De to burde starte en duo sammen. "................................" 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 aner ikke hva som er sist eller først. men han har sunget "trøstevise" sammen med cajastina åkerström. Vet ikke hvor du kan laste ned. Den er på en cd som heter "moderne ballader & vakre viser" 0 Siter
Gjest Børsemaker Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Dette innlegget burde utvilsomt vært postet på forum for psykiatri. Det er sykt å laste ned Finn Kalvik. Her har vi de (u)politisk korrekte, som henger seg på moten med å mobbe Finn Kalvik. Merkelig at Benny Andersson fant det interessant i sin storhetsperiode å produsere/arrangere en hel plate med Finn Kalvik. 0 Siter
Gjest Børsemaker Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Den er slettet av FMBPM (Folkeaksjon Mot Banal og Patetisk Møkkamusikk). Dette medfører at alle servere/maskiner som deler musikk er infisert av et virus som automatisk sletter alle filer som har Finn Kalvik i filnavnet, eller forekomster av nevnte navn i innholdet. I tilfeller hvor innholdet er "kamuflert", går den gjennom lyd- eller bildestrømmen i filen og fjerner alle tekster som er ulidelig patetiske (f.eks "Aldri Mikkel Rev og Bæ-Bæææ Lille Laaam", "Jeg har vært blindet men nå kan jeg se. Elskling fordi du har lært meg det" etc.). "................................." Her har vi de (u)politisk korrekte, som henger seg på moten med å mobbe Finn Kalvik. Merkelig at Benny Andersson fant det interessant i sin storhetsperiode å produsere/arrangere en hel plate med Finn Kalvik. 0 Siter
Gjest Børsemaker Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Den er slettet av FMBPM (Folkeaksjon Mot Banal og Patetisk Møkkamusikk). Dette medfører at alle servere/maskiner som deler musikk er infisert av et virus som automatisk sletter alle filer som har Finn Kalvik i filnavnet, eller forekomster av nevnte navn i innholdet. I tilfeller hvor innholdet er "kamuflert", går den gjennom lyd- eller bildestrømmen i filen og fjerner alle tekster som er ulidelig patetiske (f.eks "Aldri Mikkel Rev og Bæ-Bæææ Lille Laaam", "Jeg har vært blindet men nå kan jeg se. Elskling fordi du har lært meg det" etc.). "................................." Den plata Benny produserte, var tekster av Inger Hagerup, en av våre største diktere, som Finn hadde gjort utrolig fine melodier til. 0 Siter
Gjest Børsemaker Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Dette innlegget burde utvilsomt vært postet på forum for psykiatri. Det er sykt å laste ned Finn Kalvik. Den plata Benny produserte, var tekster av Inger Hagerup, en av våre største diktere, som Finn hadde gjort utrolig fine melodier til. 0 Siter
Osiris Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Sjekk på www.finnkalvik.no Der ligger det lenke til et betalingssted hvor du kan laste ned en del av hans sanger mot betaling. Koster bare 9.50 per stykk. Antar du mener den han sang med Kajsa Stina Åkerstrøm. Den er ganske fin, men jeg liker bedre det han gjorde sammen med hennes far, avdøde Fred Åkerstrøm. 0 Siter
Gjest Børsemaker Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Herregud så fæle folk er. Jeg synes han har fin musikk jeg!! Det syns jeg og! Det er alltid noen nisser med dårlig selvtillit, uten evne til egne valg, som henger seg på motetrender, i sine valg av mobbeoffer. 0 Siter
Osiris Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Dette innlegget burde utvilsomt vært postet på forum for psykiatri. Det er sykt å laste ned Finn Kalvik. Da er jeg syk og ukul skjønner jeg, men jeg liker nå Finn Kalvik jeg da. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Her har vi de (u)politisk korrekte, som henger seg på moten med å mobbe Finn Kalvik. Merkelig at Benny Andersson fant det interessant i sin storhetsperiode å produsere/arrangere en hel plate med Finn Kalvik. Ja, det er helt ufattelig. Men det her er ingen motesak. Jeg har mislikt den mannens musikk, for ikke å snakke om den mannen jeg har sett i en rekke intervjuer opp gjennom årene, så lenge jeg kan huske. Makan til selvhøytidelig og kvalmende klisjemester finnes ikke her til lands. Selv Wig Wam, selv om de kødder og bevisst spiller på klisjeer, er mindre klisjeaktige enn Finn Kalvik. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.