Prozak Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Minner om at folk stod i kø for å få Benny A til å arrangere/produsere for seg, men han takket nei. Helt til det dukket opp en nordmann som hadde satt melodi til Inger Hagerups fine dikt. Herregud! Nå må du slutte å skvaldre om at BA liker FK! Skal det liksom være et argument for at man ikke kan mislike ham og/eller musikken hans? ".................................." 0 Siter
Gjest Børsemaker Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Herregud! Nå må du slutte å skvaldre om at BA liker FK! Skal det liksom være et argument for at man ikke kan mislike ham og/eller musikken hans? ".................................." Prøv å hold en tone med en viss grad av folkeskikk, er du snill. 0 Siter
fresja Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Ja, helt nydelig. Også så flink han er til å skrive tekster som ikke er overklisjéfyllt oppgulp! De aller beste tekstene hans synes jeg er de norske tekstene på engelske/amerikanske sanger. Der viser han virkelig hviklen stor poet og stor musiker han er. Enkelte av de strofene han lirer av seg er rett og slett ufattelig at noen kan få seg til å synge (og ikke minst, _skrive_) i fullt alvor. "..................................." Jeg liker spesielt bra den sangen han skrev da dattera ble født, kommer ikke på hva den heter nå (og jeg lastet den ned på den gamle PC'en som jeg ikke har i nærheten nå). 0 Siter
Prozak Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Prøv å hold en tone med en viss grad av folkeskikk, er du snill. Dra ut huet, din gjøk. Du bare maler om og om igjen på det samme usaklige mølet, og nekter å ta stilling til det som blir sagt. "..................................." 0 Siter
Gjest Børsemaker Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Dra ut huet, din gjøk. Du bare maler om og om igjen på det samme usaklige mølet, og nekter å ta stilling til det som blir sagt. "..................................." Det klarte du ikke nei. Alminnelig folkeskikk er en fin rettesnor for hvordan man oppfører seg i diskusjoner. Både på interenett og i livet ellers. Det er lettere å bli tatt seriøst da. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Minner om at folk stod i kø for å få Benny A til å arrangere/produsere for seg, men han takket nei. Helt til det dukket opp en nordmann som hadde satt melodi til Inger Hagerups fine dikt. Folk renner også ned plateshappene for å kjøpe denne krokodille-snappi-sangen. Folk flest har dårlig musikksmak. Det sa Jokke. Han han sa mye lurt. 0 Siter
Prozak Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Det klarte du ikke nei. Alminnelig folkeskikk er en fin rettesnor for hvordan man oppfører seg i diskusjoner. Både på interenett og i livet ellers. Det er lettere å bli tatt seriøst da. At jeg kaller deg en gnom, og ber deg dra huet ut av rævva, har mer å gjøre med at du nekter å lese det som blir skrevet og bare kverner på det samme om og om igjen, enn folkeskikk. Og det at jeg velger å ikke vise en kranglefant som deg spesiellt mye høflighet når du har vist at du ikke er interessert i annet enn å krangle, er noe jeg velger - ikke noe jeg "ikke klarer". "................................" 0 Siter
Gjest Børsemaker Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 At jeg kaller deg en gnom, og ber deg dra huet ut av rævva, har mer å gjøre med at du nekter å lese det som blir skrevet og bare kverner på det samme om og om igjen, enn folkeskikk. Og det at jeg velger å ikke vise en kranglefant som deg spesiellt mye høflighet når du har vist at du ikke er interessert i annet enn å krangle, er noe jeg velger - ikke noe jeg "ikke klarer". "................................" Det er bare en mening om slike som deg, og det er æsj. Bra du ikke kan klones. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Folk renner også ned plateshappene for å kjøpe denne krokodille-snappi-sangen. Folk flest har dårlig musikksmak. Det sa Jokke. Han han sa mye lurt. Den krokodille-snappi-sangen skulle vært forbudt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Den krokodille-snappi-sangen skulle vært forbudt. Jupp. Det burde vært mer sensur i musikkbransjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.