Gå til innhold

HJELP! Trenger svar fort...

Anbefalte innlegg

Gjest hva skal jeg gjøre?!

Er det noen som har noen tips til hvordan man kan bli kvitt forkjølelse\ influensa i en fei? Skal ha eksamen på fredag, og jeg MÅ bli frisk til da!! Er villig til å prøve nesten alt for å bli bedre så fort som mulig, (fra kjerringråd til litt mer "vitenskapelige" metoder..) dette er veldig viktig for meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/187237-hjelp-trenger-svar-fort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spis C-vitaminer - begynn med 3000 mg første dagen, så 5000 mg andre dagen og fortsett med det i 3 dager (du rekker ikke det før fredag da, men til en annen gang).

Drikk te med kajennepepper- ikke så mye at du ikke klarer å drikke, men gjerne nok til at du svetter litt.

Ikke frys på hodet eller bena. Hold deg i ro, men vær gjerne ute i frisk luft.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...