Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå får vi da inderlig håpe at sommervarmen snart kommer! - OG i den forbindelse så lurer jeg på følgende: Hva er sesongens neglelakk-trender?? Lurer da spesielt på neglelakk til tåneglene..!! Farger? Har tidligere gått for rødt og perlemorsskimmer. For "hundre år" siden brukte jeg sort. Noen forslag til en frøken som nå nærmer seg de 40?

Lips1365380508
Skrevet

Jeg syns hvit er finest, både til tåneglene og fingerneglene. Har alltid likt hvit =) Naturlig, og passer til alt. Går aldri av moten heller ;)

Gjest Persille
Skrevet

Jeg syns hvit er finest, både til tåneglene og fingerneglene. Har alltid likt hvit =) Naturlig, og passer til alt. Går aldri av moten heller ;)

Helt hvit?

Eller litt gjennomsiktig, nesten på grensen til lyserosa?

Lips1365380508
Skrevet

Helt hvit?

Eller litt gjennomsiktig, nesten på grensen til lyserosa?

Ikke så hvit som papir f.eks,eller "fransk manikyr" men hvit hvit. Syns det er lekkert jeg ;o)

Skrevet

Svarte tånegler syns jeg ser "skitne" ut. Hvorfor ikke bruk farge etter klærne?

Ellers så er fransk manicure trenden nå. Det vil si blank eller svakt transparent rosa lakk på neglen, med en hvit stripe ytterst. Ser veldig velstelt ut.

Angela1365380318
Skrevet

Det som er mest inn på makeup fornten og i utland, er fransk manikyr, men med sølvtupp istedet for hvit, har ikke sett mange med det i norge enda, men vi henger ofte litt etter.

Lyserosa eller hvitt (ikke blanco look, men litt gjennomsiktig, lys hvitt) er også på moten på både hender og føtter.

Skrevet

Det som er mest inn på makeup fornten og i utland, er fransk manikyr, men med sølvtupp istedet for hvit, har ikke sett mange med det i norge enda, men vi henger ofte litt etter.

Lyserosa eller hvitt (ikke blanco look, men litt gjennomsiktig, lys hvitt) er også på moten på både hender og føtter.

Ok, skal ta med meg det i minnet når feriehender og -føtter snart skal stelles. Takk for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...